Gå til innhold

Ikke døm meg, men jeg har hatt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....sex med kollegaen min - på arkivrommet i dag. Shit az. Han er gift med 3 unger og jeg har samboer. Vi har jo uskyldig flørtet litt - men ... jeg stod å arkiverte, så kom han inn med samme oppgave. Vi ble stående og tulle/flørte....og det bare skjedde. Nesten sånn du ser på film. Shit hva gjør jeg nå, føler meg slem og grem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at du klarer og skille mellom fantasi og virkelighet?

Hørtes ut som noen filmer jeg har sett..Jeg tror ikke på deg..

*Muhahaha*

Skrevet

ikke jeg heller hihi

Skrevet

Høres heller ut som Hi har en fantasi om dette,og lever seg litt for mye inn i det.

Skrevet

Hahahahahaha... dårligste historien ever!!!

Skrevet

HI her.. det er helt sant az. Han tok meg tom bakfra og jeg likte det. Er bare samvittigheta som skurrer litt nå.. Han hadde stoooor pekk... my god, det var virkelig deilig.

Skrevet

Hehe... det har jeg også hatt, for noen år siden. Han var godt gift og jobba som vekter der jeg jobba. Var ikke på arkivrommet da, men var inne på ett toalett, midt på natta :P

Skrevet

Når hi sier az som en oslo fis og pekk som en nordlending,tar jeg ingen ting seriøst;=)

Skrevet

Seff er det ingen som dømmer deg az. En stor pekk kan vel de færreste motstå.

Koz og klemz.

Skrevet

Hei Hi her. H*n som har utgitt seg for å være hi er oppe er altså ikke meg. Skjønner at dette høres litt rart ut - men det er faktisk sant. Det blir det samme om dere tror meg eller ikke, jeg måtte bare å få det ut :-) Ha en fin søndag jenter....

Skrevet

men,på jobb på en søndag ??

Skrevet

Så når du tar graviditetes test så kan du supplere til samboeren din, men du er ikke faren altså...

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Spesielt at en voksen mann er gift med 3 unger... Det er nesten litt ekkelt... ;-)

Skrevet

Hørtes deilig ut...

Har hatt sex med en gift kollega opptil flere ganger i kjelleren på jobb jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...