Gå til innhold

KinaRaid + liten spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey=)

Hvordan gikkd på ultralydtimen din? Så alt bra ut? Fikk dere vite kjønn?

Klem=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! :-)

Jo da, timen gikk kjempe bra..Fikk samme jordmor som sist som jeg ikke var fornøyd med. Men var 100% innstilit på at dette skulle bli en positiv opplevelse, så la forrige time bak meg og fokuserte kun på den lille i magen :-)

Av en eller annen grunn ble det ganske uklare bilder på ultralyden, så jordmoren var ikke sikker på om hun klarte å se kjønn.. Etter litt letning sa hun at hun ikke kunne se noen tut, men at vinkelen var litt dårlig så det var ikke umulig at den var der. En liten stund senere visste hun oss bilde rett mot kjønnet og der kunne vi heller ikke se noen tut. Så det heller mot jente. (som magefølelsen min sa) Men jordmoren var absolutt ikke 100% sikker...

Så nå lurer jeg følt på om jeg skal bestille 3D ul i sommer når vi er på ferie i Oslo... Hadde hun sagt at hun ikke kunne se noe i det hele tatt, hadde jeg slått meg til ro med det...Men når det ble så vagt som det blblir jeg bare enda mer nyskjerrig:-)

Skrevet

Så bra at du hadde en så bra innstilling:) Jeg satt og kaldsvetta på venteromemt faktisk, for jeg var så nervøs, men d gikk jo bra:)

Vi fikk samme beskjeden... Usikker på om det er jente i magen min... HUn sa jo først jente til oss, men så trekte hun d tilbake og sa at hun ikke kunne svare sikkert... Men vi så jo ingenting som stakk ut, så tror d er ei jente i magen=)

Vi også skal på ferie til oslo i sommer, men vet ikke om vi kan ta oss råd til ultralyd... vi er begge studenter og har ikke så mye til overs desverre:)

Fikk du termin eller ny time til ultralyd?

Og hvor i landet bor du? vi bor i trondheim=)

Skrevet

Terminen ble den samme som på den ordinære. 4.sept. Noe jeg fortsatt er veldig uenig i... Både jeg, legen min og jordmoren jeg går til kontroll hos forholder oss til 20.aug. Kommer til å få ekstra oppfølgning etter det. Fikk du time til ny ul?

Jeg fikk ikke, siden babyen er akkurat så stor som den skal ifg ul termin er ikke det noe poeng.

Koster litt med 3D ja, men dette er siste babyen for oss..Så skal vi noen gang oppleve det er det nå vi har sjansen :-)

Vi bor i Bodø:-) Så enda lengre nord enn du. Mannen min kommer fra Oslo så skal dit å besøke familien hans i sommer.

Skrevet

Å så heldig du er! da er d jo ikke sååå lenge til den lille babyen din er ute:) Og skjønner godt at dere vil dra på 3D ultralyd når d er siste ungen deres, med oss er d d første, så etter hvert når vi får jobb og sånn blir d sikkert et par ekstra ultralyder ved de andre barna =)

Ja, jeg fikk ny ultralydtime, men d var bare fordi jeg var i uke 16 og ikke 18 som vi hele tiden hadde trodd... Og ikke fikk vi noe som helst termin heller... Hmm, forvirrende med disse ultralydtimene ass! D er jo uansett bra at vi begge får se den lille en gang til=) Hehe, en liten digresjon, har en storebror som er lege, og når jeg snakke rmed han om hvor mye jeg gleder meg til å se barnet på ultralyd osv, så sier han helt rolig "Hvorfor er dere gravide så opptatt av å se babyen så ofte? om maks ni mnd kommer dere jo til å se h*n heeeele tiden, så mye dere orker." Etterfulgt av at han rister litt på hodet... Hehe, tydelivis ikke alle som deler den samme entusiasmen som oss gravide damer:)

Mannen min også kommer fra oslo, så skal besøke hans foreldre i sommer, skal bli godt å bli litt skjemt bort;) Hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...