Patetica fåkksi Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg ser at "alle" skryter av 4-6 cm. mindre mage på 1-2 måneder, de rocker 10 minutter to ganger om dagen ca. Hva om jeg bare gjør det en gang om dagen, og noen ganger går det en dag uten? Vil jeg da fortsatt se samme resultat, men på f.eks 4 måneder, eller MÅ det være intensivt (altså 2x10 min. hver dag i over en måned) for at det skal funke? :-)
Sivalur Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Si det du... er nok flere faktorer som også spiller inn. Jeg har rocket en gang om dagen og gjorde det hver dag 4 uker i strekk, men null resultat... har hatt litt pause nå men nå skal jeg begynne igjen. Nå skal jeg i tillegg skjerpe inn på kostholdet (les: mindre sjokkis) pluss at jeg har begynt å trene styrke 3 ganger i uken og aerobic 1 gang i uken (er på fjerde uken nå). Så med rockeringen i tillegg nå bør det bli resultater ellers melder jeg meg ut av hele rockeklubben...!
Patetica fåkksi Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Hmm.. merkelig. "Alle" er liksom sååå storfornøyde, og mange av dem sier at de ikke har gjort noe annet i tillegg, så forandringene er kun takket være rockeringene. Kanskje de uten forandring bare lar vær å skrive om det?!
Sivalur Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Vel, noen av de som sier de har hatt best resultat, har jo etterhvert innrømmet at de i tillegg f.eks. har trent pilates tre ganger i uken og lignende.. at det er en mirakelkur som gir deg slank mage uten innsats stemmer hvertfall ikke. Men det er morsom trening og tror det er bra for alle muskler rundt midjen, så jeg skal igang igjen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå