:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 i følge Ressursheftet jeg fikk på skolen som skal brukes til eksamen så står det: 9 av 10 som sitter fengsel er menn 3 av 4 som begår selvmord er menn menn må i millitæret, kvinner slipper. menn er overrepresentert i stattestikker som gjelder: skader, drukning, fyll og depresjoner. i 9 av 10 tilfeller får kvinner barna etter en samlivsbrudd (dette punktet kan jeg si myyyyyye om) jenter får bedre karakterer en gutter i 90% av fagene. statestikkene er klare: kvinner er lykkligere, flinkere og har mer og bedre kontekt med sine foreldre og kvinner har bedre helse, hva tror dere dette kommer av? noen mening? (jeg er open for en vær diskusjon.. hehe)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Om jeg skal svare med noen få ord er grunnen komunikasjon. De holder mer ting inne åpner seg ikke. Bagateliserer. Mens vi jenter prater og prater og prater og prater =0).
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Ikke skyt meg om dere er uenige, men jeg tror kvinner er mer fornuftige enn menn. Vi tenker før vi handler, og forventer kanskje litt mindre også. Jeg kjenner for eksempel mange flere kvinner som er åpne for å spise sunt enn menn. Kanskje enn grunn til mer sykdom hos menn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå