Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Er mennene deres noen gang alene med barna? Føler det er noe unormalt med min, for hvis jeg går, leverer han dem fra seg med en gang. Til moren sin eller hvem som helst. Han har enda ikke hatt dem alene en time. Dette er vel ikke normalt?? Sannheten er at jeg vurderer sterkt å gå fra ham, men syter med å la dem være med ham annenhver helg liksom, for jeg regner med at han kommer til å ha barnevakt eller mammaen sin på besøk hele tiden :-(
KaMa Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Min er alene med ham i dette øyeblikk. ;-) Men jeg tror nok det er jeg som er mest alene med småen, men pappaen tar da i et tak han også. Det er ikke usikkerhet som gjør at din ikke er det da?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Selvfølgelig har samboeren min ungen alene noen ganger. Når jeg er på jobb, eller bare vil dra alene på butikken, skal til venner alene, eller whatever. Høres veldig merkelig ut at ikke mannen din vil være alene med barna sine.... Har han sagt om det er noen grunn til det? Eller er det bare ren latskap -- at han ikke gidder passe dem? Du kan jo si til moren hans at du vil at han skal prøve å passe dem alene litt, såpass må han da greie, han har jo greid å lage dem.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Pappaen pleier å ha med seg storebror på tur:) Så jeg kan være hjemme med lillesøster og slappe av. Han har begge om jeg skal noe som ikke passer seg å ha med unger på. Så en flink pappa her:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Ja når jeg må noe så har han jenta vår alene, han hadde to uker av permisjonen sin før min bekkenløsning ble for ille sånn at jeg jobbet og da var han alene med henne 9 timer om dagen. De kosa seg så masse så.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Ja, han har ingen problemer med å være alene med dem....sørger for at de er rene, pene og får skikkelig mat også gjør han da. Huset er også strøkent...HELDIGVIS...godt å komme hjem da hvis jeg har vært borte et par dager...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 åååå,grr.. Passe barna sine?? Hvorfor heter det alltid det med menn?Sier dere at dere passer barn i dag hvis dere er sammen med deres egne unger? Heldigvis har det aldri vært tema her, selvsagt er mann og barn alene av og til, det er da det naturligste i verden?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 kan du ikke spørre han om hvorfor han gjør det? Hvor mye slipper han til når du er hjemme? Er jo mulig at han føler seg utrygg dersom han ikke tar så stor del av ansvaret når du er hjemme - og dermed tyr til den enkleste løsningen med å levere videre. Her har mannen vært delaktig fra første stund, og hadde han alene allerede da han var noen uker gammel (jeg var borte noen timer) og etter det har han hatt han alene jevnlig. Når vi begge er hjemme samtidig er det ikke gitt at jeg må være den som skifter bleie eller trøster småen dersom han slår seg
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Min mann er ofte alene med ungene mine (og han er bare ste-far til de) Denne uka har han hatt de 4 kvelder alene, mens jeg har vært på jobb. Og hans ene datter har vært her en dag (denne uken er hun hos sin mor, neste uke er hun her) Mens pappan til ungene mine, er sjelden alene med de. Men han er psykisk syk, slik at jeg vil at det skal være noen i nærheten, eller veldig kort kjørevei. (han klarer de fint nå, men jeg trenger den tryggheten ved å vite at farmor bare har noen få minutter i bil om han skulle bli veldig sliten. )
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Selvfølgelig.. like mye alene med ham som hun er alene med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå