Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dem? Har kjøpt dem i dag, men er litt skeptisk ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell hvordan de er da! Er nemlig også litt skeptisk=P

Skrevet

Oooh, KJEMPEnysgjerrig! Har ikke turt å kjøpe dem selv ennå, så hvis du kan legge inn en liten rapport etter å ha testet dem blir jeg meget glad :-D

Skrevet

Beklager men hele familien min syntes de smakte forferdelig:(

Skrevet

Hmm... Her vil vi gjerne ha flere meninger føler jeg=D

Skrevet

Har ikke smakt dem selv, men mannen og ungene har og synes de der og da var helt greie...men den siste pakka er ikke spist, så tviler på de var veldig gode;)

Skrevet

Jeg fikk smaksprøve i butikken for et par dager siden, og jeg likte de ikke!! Syntes de smaket akkurat likt som andre pølser, og jeg liker ikke pølser...

Skrevet

Kjøpte de idag, for å ha de som et mellom måltid etter barnehagen da vi ikke spiser skikkelig middag før til kvelds på fredager. De stinket, så jeg smakte ikke engang.. men ungene spiste:) Nå skal det sies at jeg er jo gravid og det er jammen ikke mye som frister for tiden..men jeg brakk meg nesten av den lukta!

Skrevet

Laksepølsene var helt grusomme! Jeg holdt på å brekke meg etter en bit, og barna spyttet ut hver sin bit. Mannen min, som liker alt, måtte bare si takk for seg. Det har vel noe å gjøre med at man forventer pølsesmak, og så smaker det helt feil. Men med lompe, ketchup og sennep var dette ikke noe godt. Jeg vil på det sterkeste fraråde alle å prøve laksepølser! Fysj og fy!

Skrevet

Kjøpte de forrige uke, og jeg eller vi (samboer) syntes de var forferdelige! Jeg elsker laks med dette var en fæl blandig av pølse og laks!

Luktet fisk, litt rar konsistens (nesten hard) og smakte forferdelig.

Blir ikke kjøpt igjen her iallefall!

Skrevet

Som jeg trodde :-D

Jaja, da slapp jeg å smake selv i hvertfall! Takk for infoen ;-)

Skrevet

synes det høres sååå ekkelt ut, at jeg kommer ikke til å kjøpe dem en gang. blæææh...

Skrevet

Hva syns du om fisk generelt? Er du glad i fisk, eller er du blant de som generelt ikke liker fisk? Du sier du syntes laksepølse var så grusomt, jeg har ikke prøvd det, men sier du syntes det smakte så fælt da lurer jeg på om du kanskje ikke er så glad i fisk i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg er veldig glad i fisk i utgangspunktet, så det har ikke noe med det å gjøre. Konsistensen og smaken var rett og slett ikke min kopp te. Det var en bismak av peppermynte også, og nei, sorry, men nå har jeg i alle fall prøvd, og det blir med denne ene gangen, det kan jeg love deg! Legger heller ordentlig fisk på grillen!

Skrevet

Hvis det var meg du tenkte på:) Så elsker jeg fisk, spesielt laks! Men denne sammensettningen var ikke god i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...