C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Samboeren min har fått seg ny jobb som han skal begynne i i juli måned, og i denne jobben tjener han mer enn den andre han har hatt tidligere. Jeg må vel føre opp begge jobbene under pkt: Yrkesaktivitet de siste 10 mnd før fars del av stønadsperioden tar til? Jeg har jo termin 21.august og han skal ikke ta ut noe fedrekvote før evt i februar/mars, men da har han jo ikke jobbet fulle 10 måneder i den nye bedriften. Huff dette er bare surr for meg. Noen som vet hvordan man skal gjøre det?
Guttemamma75 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Dere trenger ikke bestemme nå når pappaen skal ta fedrekvoten.. Bare vent til etter han begynner i den nye jobben så avgjør dere det da.. Dersom han begynner ny jobb i juli og ikke skal ut i pappaperm før i februar mars har han jo jobbet 6 mnd og vil da få foreldrepenger på grunnlag av den lønnen han får i ny-jobben.....
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Oki, men jeg må vel føre opp noe under punktet på fars yrkesaktivitet , selvom jeg ikke setter opp når han skal ha fedrekvoten ennå Tusen takk for svar!
simba>>>3gutter Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Min mann begynner også i ny jobb, jeg skrev en beskjed under punkt 7 tror jeg om at far skulle bytte jobb og at vi kom tilbake til med alle opplysninger når han har begynt i ny jobb og om at vi hadde kommet frem til hvordan permisjonen han blir. Har ikke fått noe tilbake på det. Skrev under det punkte om fars arbeid osv at se punkt 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå