Gå til innhold

da har jeg fått det nye opplegget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen blir det det som kalles kort regime. Skal ikke bruke synarela på forhand (TAKK Å LOV). jeg skal bruke 450 puregon og noe som heter orgalutran 0,25. Noen som har hørt om den siste?? dette er denne antagonisten som skal hjelpe litt til.

Så nå må jeg berre vente til over sommeren før jeg starter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg skal ha samme opplegg som deg, bare gonal-f (ikke puregon)

skal også ta orgalutran, blir spennende.

jeg begynner neste uke regner jeg med, skal til ul 6 juni og uttak i uke 24 forhåpentligvis..

I tilegg tar gubben sprøyter og tabletter denne gang, han begynte før meg, dette for å bedre sædkvaliteten.

Ja det er herlig å slippe spray.! Også er det merkelig for hele forsøket blir så kort, alt går mye fortere regner jeg med.

ha en fin helg..

Skrevet

Hva opplegg har du hatt tidligerem hva er diagnosen din, og hvordan gikk det sist??

Skrevet

Orgalutran brukes for å forhindre eggløsning.

Skrevet

Hei igjen.

Har hatt 3 negative ICSI forsøk. offentlig

1 - puregon, ovitrelle, klexane og progestan

2 - puregon, ovitrelle, klexane og progestan

3 - menopur, ovitrelle, klexane og progestan

Diagnose; dårlig kvalitet på sæd.

Privat:

4 gonal-f, orgalutran, pregnyl + kanskje klexane, men mindre dose.

skal bruke pregnyl som HCG forsterker i rugetiden også.

+ min mann skal gå på pergotime og pregnyl nå i forkant av forsøket for å se om det hjelper på kvaliteten.

Vi satser alt på min kvinnelige side denne gangen, så blir det spennende å se om det gir bedre resultater enn før. Har fått ut 5-10 egg men aldri mer enn 2 igjen til innsetning og de har aldri vært helt 100%, så jeg håper og tror på denne omgangen..

Hvordan ser din historie ut da?

Ha en fin kveld.

Skrevet

jeg har bare hatt ett IVF forsøk tidligere. men kort fortalt fikk jeg en unormal diagnose som 18 åring (er nå 22 år). jeg var allerede da på vei inn i overgangsalderen. det vil si at jeg har nesten ikke flere egg igjen, og de jeg har er av dårlig kvalitet.

Første gang gikk jeg på synarela, menopur 300 og puregon 150. I tillegg gikk jeg på albyl-e og klexane. jeg tok også progesterontilskudd. Dette resulterte i ett egg som var stor nok til uttak. dette ble befruktet å satt tilbake. Ble ingen tin g mer av det

denne gangen skal jeg ha 450 puregon og denne antagonisten som jeg snakket om. men det er ikke noe prog.medisiner på resepten, hvorfor ikke?? har de glemmt det?

Skrevet

nei de har sikker ikke det, men hvis de ikke nevner noe på ul eller uttak så spør du bare.

håper vi får de til denne gangen da, begge to...

Skrevet

Bare lurte, hvorfor har dere tatt klexane? Jeg vet at det er blodfortynnende, er det for å unngå blodpropp eller har det en annen hensikt i denne sammenhengen?

Skrevet

Jeg har fått det pga noe som skjedde i svangerskapet med min eneste jente. Jeg er heldig som i det hele tatt fikk se henne i live. Hun fikk nesten i næring i magen, noe som ikek ble oppdaget. Hun var bare 1870 gram til termin, hun kom ut av seg selv. Hun hadde da bare vokst noen hundre gram i 3 mnd

Skrevet

Jeg vil bare få ønske deg masse lykke til,og jeg krysser det jeg har for deg vennen, og håper det er din tur nå!!! Jeg følger deg fra sidelinjen vettu.....

Kleeeem

Skrevet

Å så spennende! Har tenkt på deg vet du! Så deilig at du slipper spray! Håper virkelig dette går nå! Har selv brukt orgalutran, da jeg hadde kort regime. Jeg skal ha telefonmøte med Hausken på ons, så da bestemmer vi videre fremdrift. Ønsker nye blodprøver av hormoner ol nå, år siden sist....... Satser på et fryseforsøk etter sommeren!

klem

Skrevet

Jeg skrev ett innlegg til dg og ArveSølve for litt siden, lurte på hvrdan det gikk, men nå fikk jeg svaret;)

Veldig deilig å slippe den sprayen ja, snakk om å bli hormonell. men jeg ser på resepten at de ikke har gitt meg cyclogest(eller annet prog. tilskudd). I forkant av dette forsøket gikk jeg også på P-piller, det skal jeg visst ikke gjøre nå i følge den resepten, håper det ikke er en feil.

Håper dere lykkes nå, fikk vondt av dg da du testen negativt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...