Sessa ruger igjen... Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 På mandag har jeg og mannen vært sammen i 7 år. Har jo litt lyst til å gjøre noe, men er jo ganske gravid og sliten fortiden så tror nok bare vi kommer til å holde oss hjemme. Er ikke spesielt flink til å lage mat og har heller ikke ork til å gjøre det utover vanlig hverdagsmat. Vurdere å høre med svigers om de kunne ha frøkna litt enten på dagen (jeg er hjemmeværende) så jeg er opplagt når han kommer hjem, eller evt på kvelden og natten, men vet ikke helt om jeg orker det styret jeg føler det blir (har ikke sovet der før så da må jeg ut med rutiner og alt i alt... for mye pes i mitt slitne hode). Mannen er gjerne sliten når han kommer hjem han også så jeg vil liksom bare gjøre noe som er koslig for oss... Holder på å male et bilde til han, som han skal få i gave. Har noen noen ideer?? Jeg lander bare på å se film i sofaen, men finnes det noe mer spennende vi kan finne på?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 fins det ikke noe spill som heter noe sånt som "hva vet du om den andre?" mener og ha lest det et sted. i tilfellet så kunne du jo kjøpt det, tent litt stearinlys og bestilt litt god mat og spilt spill... hihi, det høres koslig ut for meg
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 La besteforeldrene ha ungen over natten. Bestill ett hotell rom. Der kan dere slappe av bestille mat og nyte hverandre =0)
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Det var dette med penger også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå