Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Vil takke for tips som jeg fikk i en "stellebag -tråd" her for ca ti dager siden. Nå har jeg vært og hentet min JU-JU-BE stellebag på posten, som jeg bestilte på http://www.kiwikidsgear.com/ Er bare SUPER fornøyd.(Ju-ju-be be all diaper bag). Den er så stilig og lekker, med masse lommer, smussavvisende stoff i god kvalitet og med kult mønster. Stellematte i tempurmateriale, egen plastlomme til evt skitne/våte bleier. Måtte kjøpe reimer til å henge på barnevogna separat. Fikk den i posten fra USA på 7-10 dager, og ingen toll.
*lillebolla* Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 sjekket på nettsiden, og det så veldig bra ut!! Det jeg lurte på - du skrev man måtte kjøpe reimer til å henge på barnevognen separat. Mener du da Ju Ju Be Be Connected Stroller Clips? Ellers klarer jeg ikke se hva som mangler... Passer den "Stroller Clips"'en til alle vogner? (Jeg har Emmaljunga Edge Duo Combi med Classic understell...) Jeg pleier å like å se og ta på ting jeg kjøper, men sjelden jeg har hørt så mye skryt om stelleveske, og syns i det hele tatt at stelleveske er kjempevanskelig å finne! Og det var jo ikke alt for gal pris heller, med tanke på dollarkursen! :-)
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 ska bestille den på ebay. Får den til 97 dollar der:) men jeg ble litt usikker ift disse reimene du skriver om. Kan man få tak i det separat, på barneutstyrsbutikk?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Reimene jeg nevnte heter Connected stroller clips, koster 18 USD. De burde passe til alle vogner, ja. Det er metall-klips som henger fast på en reim som strammes rundt håndtaket til vogna. Stellebaggen jeg kjøpte kostet 118 USD (Farge purple paisley ) Ja, jeg vet det er litt dyrt, da... men den er enda dyrere i Norge. Så den i en norsk nettbutikk, men husker ikke hvilken.
faythleen Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 De 97 dollarne kan fort bli mer... Husk at du må betale moms (25%) på alle varer (ikke bøker) med verdi over 200 kroner som bestilles fra utlandet... Det hender jo at noe slipper igjennom, men det kan være greit å være forberedt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå