Urtete Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Nå er det hentetid på sfo og barnehage snart, så nå stikker jeg. Grandiosa og saft til middag, det blir snasent!:-/ Kose oss skal vi i alle fall! Så lenge jentene synes det er digg - så ER det digg... Sånn er det med den saken. Kanskje jeg kan ta noe mamma-digg til kveldsmat i stedet....hmmmm... god ide! Ha en fin-fin helg alle sammen! Vi snakkes plutselig!
Maud Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 God helg til deg også! Det ungene synes er godt, det er godt. Det blir i hvert fall hyggelig rundt bordet og det skal man jammen ikke kimse av ;-)
Lekamøia Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 God helg til dere alle Her ble det aisatisk mat ute i dag. Bonussønnen kom på besøk og han elsker asiatisk mat, så da var den saken klar. Det er godt å ta det lettvint på fredag ettermiddag.
Trollmora Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Go hælg fra denne heimen òg! Vi spiste en big One og hadde både gul og rød saft og "rød saft" til mor. Trollfar er ute og synger og svinger på seidelen og her sitter jeg. Skal egentlig bake ostekake som vi skal ha med til konfirmasjonen i morgen. Og så skulle jeg vasket bunadskjorter og strøket de..... Ja ja, kvelden er jo ennå ung, så jeg rekker vel både det og litt mer rød samt litt sjokolade før kvelden kommer:o)
Plutseliten :) Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 God helg!! Grandis er lettvint og godt en gang i blant.Og en STOR unnskyldning for ekstra kos til kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå