Gå til innhold

Dere som er sunne,men ikke fanatiske!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte unner dere dere noe godt,som gjerne er mindre usunt?

Gjelder lørsdagsregelsen fortsatt i de norske heim? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke usunn mat. Jeg elsker gulrot med dipp, som kanskje er det usunneste jeg spiser, og det spiser jeg når jeg har lyst på. Av drikke, derimot, tar jeg meg kanskje et glass i uka, eller når vi har besøk. Det går helt fint å leve helt uten chips, snop o.l.

Skrevet

Jeg unner meg snop kanskje flere ganger i uka jeg. Men passer på fem om dagen, grovt brød masse fiber, fornuftige middager som lages hjemme osv. Drikker sjelden brus eller saft. Sunt pålegg stort sett også.

Trives med "ja takk begge deler". både snop og grønnsaker!

Skrevet

Jeg liker stort sett bare sunne ting.

Spiser godteri toppen en gang i mnd'en, da er det gjerne smågodt (men ikke sjokolade, usj). Ellers liker jeg popcorn.

Men sånn generelt er jeg mye mer glad i frukt. Og vin :-) Det er det jeg koser meg med. nam nam :-)

Skrevet

Får i meg masse grønnt av både grønnsaker og frukt. Spesielt nå når det går mot sommer.

Så om sommeren tar jeg heller en kurv med jordbær enn en is eller pose med chips.

Om vinteren er det litt værre.

Men syns selv jeg er sund i matveien. Har alltid grønnsaker til maten hver dag. Kokt eller rå. Lørdager kan det være jeg setter en bolle med chips eller litt smågodt på bordet, men ikke hver gang noen spiser noe av det. Er som regel god å mett etter lørdagskosen ( maten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...