WP-TLogPeanut Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 man er så forelska at det kjennes ut som hjertet skal sprenges?? Klarer nesten ikke vente til HAN kommer hjem fra jobb så jeg får se ham,klemme på han , og ja,bare ha ham HER Sukkesukk
Me myself and I Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Det er SÅÅÅ deilig å være skikkelig forelska:D Bare nyyyyt tiden. Og gled deg til han kommer hjem fra jobb;)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Da hører man på kjærlighetssanger og gleder seg=) savner den følelsen!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Er det noe annet å gjøre enn å bare nyte det da?? har det sånn enda jeg, etter godt over 3 år håper det aaaaaldri ¨går over..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 ÅÅåååååå såååååå deilig husker godt den tiden =0) Nå er det mer gleder meg til han kommer hjem så han kan klippe gresset haha =0). Elsker han masse men den ååååååå jeg vil kline med han med en gang han kommer hjem er det ikke daglig lengre =0) Kose deg masse med din elsk =0) Ta vare på den tiden og husk den den dagen han ikke legger ned toalettsetet =0)
* 5 om dagen * Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 nt det...da varer det lenge... jeg har det sånn enda, etter 8 år sammen...og det føles så uendelig godt :-)))
WP-TLogPeanut Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2008 Hehe han legger ALDRI ned toalettsetet ;D har han aldri gjort hehe...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Hi hi hi =0) Husk man kan ikke forandre ett menneske så lær å lev med det det har jeg måtte =0) hi hi. Men godt han viser den siden så tidlig slik at du vet hva du går til hahaha =0). Kose deg massse=0) nyte kjærligheten finnes det noe bedre NEI =0) eller jo tisse om man er veldig trengt hahahaha =0)
WP-TLogPeanut Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2008 Hehe ja, må bare leve med det Heldigvis er han ryddig og nøye på alle andre områder Det hjelper på hehe Hehehehe,sant det , ikke mye som slår å endelig komme seg på do hvis man har holdt seg lenge ;p
WP-TLogPeanut Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. mai 2008 Hulksnufs,overtid på han da, kommer ikke hjem før sent :/ *savne* Men er glad jeg faktisk har noen som kommer hjem til meg da, får se det positive i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå