Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler med menn som har forsvunnet inn i den verdnen?? Liker å spille jeg også altså, men forsvinner ikke inn i spillet og nekter å komme ut igjen! Sambo har sittet mer eller mindre konstant siden 17 mai og spilt...har jo vært på jobb da, men ARG....også spør han om det plager meg at han spiller.....ehh...ja...har jo sagt det snørr-og-førti ganger da! Nummeret før jeg kutter ledningen til pc altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA!!!

Men HELDIGVIS så er skjermkortene både på den stasjonære og bærbare pc-en for dårlige og jeg har lagt ned forbud mot å kjøpe nytt før etter bryllupet... :) Så han blir så irritert på at spillet hakker at han holder ut maks 1 time eller 2 nå..

Skrevet

Så praktisk :) Sambo satt 10 timer i strekk han første dagen....nesten så jeg tilta i vinkler her da ja!

Skrevet

Har klare regler på at spillinga skal skje når frøkna sover så her er det ikke noe problem. Han har vært betatester siden midten av mars så har hatt god tid til å vende meg til dette og det er jo ikke akkurat første MMO spillet han spiller. Så lenge han holder på med hobbyen sin på tidspunkter hvor det ikke går utover barn og meg så er det greit. Jeg liker jo og holde på med mine egne ting jeg også og de må også skje når frøkna er i seng. Greit å ha regler på sånt altså! ;) Men i dag skal han få lov til å holde på så mye han vil, jeg tar frøkna i natt og han kan sitte og kose seg til han stuper! Er jo tross alt litt ekstra spesielt nå som det er ute for fullt!!!! ;)

Skrevet

Han skal kjøpe det om en måneds tid. Han ble helt hekta på WOW, men har sluttet å spille det nå..Hvis han begynner å sitte der 24 timer i døgnet og jeg ser at han begynner å mase mere og mere om spilletid, skal jeg kaste ned spillet i søpla, hvis han kjøper et nytt pakker jeg snippesken, aldri om jeg orker å ha det slik en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...