Gå til innhold

Dere som har barn med to års mellomrom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gjort det igjen? Syns dere aldersforskjellen er for liten, og var det tungvint under svangerskapet med en på ett år + ? Vi tenker litt på å få to så tette, og lurer på hvordan det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 måneder mellom jentene. Kunne godt få en til nå =0) er bare så kos =0). Jentene er nå 6 måneder og 22 måneder =0).

Har ikke fått barnehage plass før august til støresøster. Har vært på åpen barnehage 4 dager i uka siden minsten var 2 uker. Gått fint men hadde nok vært enda bedre for storesøster hatt noen timer i barnhage moret seg med andre pr dag =0) Hun er en smule sosial hyler når hun ser andre unger hi hi. Så om du får barnehageplass for den elste ta den =0)

Skrevet

synes det går kjempefint, over all forventning, og kan godt gjøre det igjen.. største var to år og to mnd når neste kom. Veldig flink og tidlig utviklet hun, da med språk og hadde slutta med bleie..Og neste jente er et solskinnsbarn som aldri gråter og som sover natten gjennom.. Er superheldig!! Var mye større overgang fra null til en enn en til to, hvis du skjønner hva jeg mener:-)

Skrevet

Vi har 18 mnd mellom våre, og jeg synst det gikk supert!! Litt travelt, men det var mye mindre stress enn forventet.

Nå er minsten 3 år, og ikke før nå føler jeg meg klar for neste, og siste(tror vi). Men vi har ikke blitt prøvere enda, vil ha en skikkelig sommerferie først, og lade opp til dårlige tider(er veldig kvalm, var innlagt på sykehus sist gang....)

Skrevet

Har nøyaktig smme erfring som hvorlangtkan..osv.bortsett fr at eldste fremdeles bruker bleieHar gått superbra,

Skrevet

Vi har 21,5 mnd mellom, og ville gjort det igjen. Klart det er litt slitsomt, men sikkert ikke mer enn om den største hadde vært litt større når babyen kom. De er på mange måter mer krevende når de blir større. Uansett så er det verdt det, de har så stor glede av hverandre, og håper de vil få et topp forhold etter hvert som de blir større også. Nå er de 1 og snart tre år, og vi koser oss!

Skrevet

Tuuusen takk for svar =) Mini er ett år i august, og starter i barnehage da jeg skal ut i 100% jobb. Så planen er foreløpig at vi starter å prøve i september/oktober, slik det blir ca 2 år mellom de (passer best med ca 1 mnd før han blir 2 år med tanke på vikariatet mitt og når jeg skal ut igjen i arbeid etter neste permisjon, ferieavvikling til sambo mm =))

Vi har veldig lyst på at de skal være tette, vi har begge vokst opp med mye eldre/yngre søsken, og ser at det ikke er det mest ideelle... men vi får se, kan være jeg vil jobbe enda litt lengre før nestemann melder sin ankomst, men dette er hvertfall planen foreløpig! Så syns det var kjekt å høre om positive erfaringer =) Takk, jenter!

Skrevet

Det er 32, 22, 29, 21, 23, 21 og 23 mndr mellom våre. Synes i underkant av 2 år er en ypperlig aldersforskjell.

Skrevet

Ville absolutt gjort det igjen =o)

Nå er de 20,22 og 24 år i sommer...men husker det ikke som spesielt slitsomt,nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...