Gå til innhold

Jeg er redd :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Eksen min er en svært gal mann. Veldig voldelig etc. Anmeldte ham da jeg gikk ifra ham og fikk besøksforbud. Det gikk ut i 2007 men jeg fikk fornyet det, ikke fordi han hadde tatt kontakt men fordi jeg var redd han skulle ta kontakt.

Så får jeg en email nå hvor det står:

"Hei du.

Idag er det den 23 mai 2008 og besøksforbudet mitt er over.

Klemz"

Jeg blir faktisk redd. Jeg er helt alene hjemme nå og skal ut snart, og jeg har med babyen min. Nå føler jeg meg ikke trygg i det hele tatt.

Det har gått nøyaktig 2 år og 23 dager siden han sist slo meg og jeg lovet meg selv å aldri være redd for den jævla taperen igjen, men jeg klarer ikke å la være. Jeg har mye mer å beskytte nå, enn da.

Jeg sier ofte at jeg er ikke redd ham etc, når folk spør, og jeg har ikke vært det. Jeg har jo vært "beskyttet"

Jeg burde sikkert dra ned på politistasjonen å si ifra men de kan vel nesten ikke forlenge det en gang til?

Faen jeg er så redd :((

Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Print det ut og ta det med deg til politiet. ASAP. Sørg for å få snakke med de samme menneskene som har behandlet denne saken tidligere.

Jeg tolker klart dette som en trussel til deg - hvilken grunn skulle han ellers ha for å sende noe sånt ?

Siden han gjør dette, beviser det bare at han fortsatt har deg i tankene.

Skrevet

Kontakt politiet, dem må jo hjelpe deg.

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Ja, de må jo forsåvidt det, men han har jo ikke gjort noe galt nå. Det er jo sant, forbudet hans er over. Selv om mailen på meg virker truende kan han sikkert trumfe gjennom med den grusomme manipuleringen sin og si at han bare ville gjøre meg oppmerksom på det.

Faen jeg hater han så jævlig, han er så drøy!!!

Skrevet

KOntakt politiet med en gang!!! Han har tydligvis ikke kommet over deg....ta dette alvorlig!

Stor klem fra

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Jeg blir skikkelig redd. Han sa da jeg rømte Oslo at "Jeg kommer aldri til å la deg være i fred og jeg kommer alltid til å finne deg"

Hvordan han har den emailen er en gåte for meg siden jeg ikke har signert den noe sted på nettet etc.

Helvete.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Besøksforbud burde vare livet ut! Ingen du kan be over på besøk slik at du slipper å være aleine?

Trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...