Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Dagens innlegg fra oss på forumet 'et barn for lite' på dinbaby, og bilder av Irmelin i albumet: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/401108 God helg!
Nupsi Mcnugget Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Så nydelig liten baby...Har de forum på din baby som heter "et barn for lite"? Mistet ei jente i aug i fjor så går litt under den kategorien. Får jeg lov å spørre om du er på Englesiden? Har hørt om baby Irmelin en plass før. Kjempefin baby du har fått. Er selv gravid på ny med termin i novemberm, 14+5 idag. Kos deg masse med den lille:)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Ja, er et underforum der for oss som har et barn for lite.. Ikke mye aktivitet der inne tror jeg, jeg er ikke der så ofte selv. Men av og til er det greit å stikke innom der.. Er på englesiden ja, heter Lillegull der.. =)
Hildemor fra vest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Heisann..Gratulerer så mye..Skjønne Irmelin..Husker deg godt fra barnimagen..Går det bra med dere;-)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Går bra ja! Vi er blitt velsignet med en snill og fornøyd jente, og en storebror som passer på henne som en hauk. Så herlig.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå