Gå til innhold

Da er jeg hjemme fra sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig sliten, trøtt og ingen bebis:(. Siden kl 02:30 har jeg ligget med ganske regelmessige rier ca 5 min, varigheten har vært mellom 45 - 65 sek. Dro på sykehuset rundt 06:30 men ingen drastiske forandringer har skjedd. Da bestemte vi oss for å heller dra hjem og avvente situasjonen. Tok urinprøve , men var ikke noe spesiellt utslag på den.Så jordmor mente det trolig var et veldig tidlig stadie på begynnende fødsel for jeg hadde begynt å bli moden.. Men nå har det i grunn dabbet av :(

Har dere jenter noe tips til hvordan jeg kan effektivisere riene eller påvirke mormunnen??

Har jo notert meg noen tips, men er åpen for masse forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kor trasi!! kjedeli nå du trur at nåkka ska skje så stoppe d opp ijæn...

ska ikke sex hjelp på?

Skrevet

Står noen tips inne på kjerringråd til venstre her og, som kanel, bringerbærkapsler, bringebærbladte, sex mm. Masse lykke til. Håper det kommer igang igjen snart:)

Skrevet

Var hos legen min i går og hun anbefalte sex, som visstnok skulle være det mest effektive. Bare synd at jeg plages så til de grader selv med bekkenløsning, og at sex derfor er så å si klin umulig til vår store skuffelse her i gården... Ja ,ja kjør på den som kan... he, he:-)

Skrevet

miba;->høygravid*:

Har dere prøvd at du ligger på siden, og at han ligger bak deg? Nærmest i skje, altså? funker her i gården:)

Skrevet

Ja det var litt kjedelig dette, trodde det var så godt i gang:(

Skal nok få sambo med på en runde litt senere så får vi se om det har noe effekt.

Skrevet

Hei spanande.

Ja håper virkelig det begynner igjen, Ble så utrolig skuffa:( Bringebærblad kapsler bruker jeg så da får vi peise på med masse kanel til grøten i dag og en runde eller 2 i høyet:)

Skrevet

Hei miba.

Uff det var synd å høre. Har bekkenløsning selv men ikke til de grader at sex ikke er gjennomførbart. Så vi får se om det blir noe effekt av det etterpå. Først er det grøt med masse kanel..

Ønsker deg lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...