Urtete Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Det er godt! En stk sjokolade og to kopper kaffe - mmmmmm utsøkt! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 det er godt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åhh det ørtes digg ut, har du smakt den med de salte mandlene..... NAM NAM NAM NAM
Urtete Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Ha´kke smakt den ennå, men har sett den og nesten siklet på den i butikken...:-) Barna liker den med dajmbiter, så jeg tenker at jeg kjøper lørdagssjokolade til dem når jeg putter den i handlekurven. Det tenkte jeg i dag også, nå ligger bare emballasjen igjen på bordet... Er det bare innbildning, eller kan det stemme at den gjør grimaser til meg? Liksom sånne ædda-bædda-grimaser?????
dritgrei hei hei! Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 det er ikke innbildning når det skjer her i huset... derfor kastes sånn pair ganske fort... men det er ofte jeg hører sånn små rop fra søpla under vasken.... sånn ædi blædi bluse, du bruker snart mannetruse!
Urtete Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Hahahahaaahahahhhaaa!!!!! Papiret her ligger og roper LLLLOOOOOOOOSEEEEER!!!!!!! Tror jeg bærer det helt UT i søpla der jeg, sånn at ingen andre kan se det.... Best å skjule sine spor!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå