Gå til innhold

hjertelyd - 145, gutt eller jente ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har sånn ca peiling på det ? fikk høre hjertelyden for første gang i dag, og er så nysgjerrig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har engentlig ikke peiling, men jeg vet jeg venter gutt og han hadde hjertelyd på 149 i uke 21.

Skrevet

Tror ikke hjertelyd har noe å gjøre med kjønnet til barnet. Jeg har to fra før og kan ikke se forskjell fra deres hjertelyder gjennom sv.skapet. Har nå målt hjertelyden en gang dette sv.skapet. Det var sist torsdag, da var den 146. Idag fikk jeg vite at jeg venter en lita prinsesse. Tror hjertet forandrer seg alt etter hvor aktive barnet er i magen. Like så vel så med oss når vi er aktive kontra sitter ned.

Skrevet

Tror heller ikke på dette med hjertelyd og kjønn.

Jenta mi hadde 154 første gang (uke 12) Og i uke 14 hadde hun 130..

Så tror dette er hvor mye de rører seg, hvilepuls og slikt=)

Skrevet

venter gutt og hjertelyden ligger rundt 145-146, sist var det jente og da var det litt lavere

Skrevet

Veslejenta mi lå jevnt på 144 i puls. Over 140 er jentepuls hørte vi. Og jente ble det. Denne gangen har pulsen på magekrabaten vært 148. Ha, jente tenkte jeg! Vi har alt utstyret som trengs så dette var praktisk. Igår var vi på ultra og der så vi helt klart en sprellende liten gutt !?!? Der røyk den teorien...

Skrevet

So min gynekolog sa: jentene har høyere frekvens en guttene, eller omvendt......

Skrevet

min hadde rolig puls på under 140. jeg venter jente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...