vi3blir4 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 er så utrolig redd for at noe skal gå galt føler meg ikke like trøtt, svimmel og kvalm som jeg gjorde de første ukene etter positiv test. Har heller ikke like ømme pupper som jeg hadde heller. De er litt ømme men ikke sånn som de var i begynnelsen. Fra uke 4-5 tok jeg 3 CB (ikke digital) gr.test fordelt utover en uke og da ble krysset bare sterkere og sterkere for hver gang jeg tok en test. Kjøpte meg noen billigtester nå bare for å prøve og da var teststreken endel svakere enn kontrollstreken, har tatt en sånn billigtest hver morgen den siste uken men streken er like svak hver gang. Er redd for at hcg nivået har sunket siden streken ikke er sterk og at det har gått galt Har ellers ikke hatt noen smerter eller blødninger. Eneste litt lys brun utflod for en uke siden, med mengde på størrelse med en teskje. Er 7+1 i dag. Hva tror dere? Noen med erfaringer her??? Er så bekymret
Gutt05Jente09 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Tror nok ikke du har noe å bekymre deg over!!! ;o) Men be om en henv. til ul for å være sikker da vel!!! ;o) Men min første hadde jeg ikke noen symptomer før i uke 20 jeg- da fikk jeg bekkenløsning- men hadde jo litt ømme bryst! Var ikke kvalm/ svimmel eller noe...;o) Litt deilig å ikke ha noen plager også da...;o)
Nurket11 Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Ikke bry deg om billig testene de er stort sett alltid svakere enn cb testene. Ikke bekymr deg ..sier jeg som er paranoid nummer 1 her inne hehe. Jeg forstår deg veldig godt, men ang. billig testene så har jeg ihvertfall litt erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå