mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 håper noen av dere kan hjelpe meg litt.... tidserie... hvordan gjøre dette?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 statistikkprogramet SPSS
Krusemynthe Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Oops! Komisk. Jeg har gått og kalt det SBSS, jeg - og det er noen år siden jeg fikk innføring i det.... :-p Ja, ja. Men da snakker vi i hvertfall om samme program... Fr du ikke lagd noen tidslinje i det hele tatt, eller er det spes. funksjoner i tidslinja du sliter med. Jeg er INGEN ekspert - synes programmet er vanskelig, men har da brukt det ved noen anledninger, så kanskje, kanskje, kanskje....
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 sammenligne endringer over tid og avdelinger
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 prøvde timeseries, men får det ikke til
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Fått det til? Jeg har ikke programmet på denne pc'en og får ikke sjekket der, men tror det er riktig å bruke timeseries, så hvis du ikke får opp noe er det kanskje en boks som ikke er haket av eller noen data som mangler? Ikke ekspert i SPSS, men har klart å knote meg igjennom det en del ganger... SPSS er ganske vrang om man ikke får satt de riktige dataene på riktig plass osv. Det ligger noen hjelpesider på nettet til Universitetet i Oslo tror jeg, kanskje du kan sjekke der?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2008 har survival manual, men finner det ikke... mente jeg leste det i går, men finner det ikke igjen
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Blir litt vanskelig å finne ut av det uten at jeg har programmet her, men det kan jo hende du finner noe her? http://www.spss.com/no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå