Princen min Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Har e n sønn på 3 mnd...han eter så på fingrene sine,og sikler,og er ikke på lag.. Ser ut til at han begynner å få tenner,er hoven i gommene,og ser ut til at d bryter ut 2 tenner nede... Er dette for tidlig,noen andre????????????
Hildeks Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Det er jo såklart tidlig, men ikke for tidlig, er jo de som er født med tenner(selv om de detter ut da) Mi nermer seg 7 mnd og har klødd i gommene siden hun var 2 mnd, spiser på hendene sine, så hs trodde hun kom til å få tenner tidlig, men enda kan jeg ikke se noen tegn til tenner=) de er søte med tenner da, om man ikke ammer iallefall, kan tenke meg er vondt å bli bitt=) Gi han noe å bite på , en kjølig bitering eller noe, som lindrer litt kløen=)
nungo Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Mest vannlig er vel mellom 4-6 mrd for første tann, men det er mange som får tidligere og mange som får senere også. Det kan i vørig også går lang tid fra de begynner å "kjenne" på tannen (sikling, ete på ting og tang osv.) til tannen faktisk bryter frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå