Gjest mphs Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Kommer ann på hva du trenger og hva du liker, til hvilken årstid osv..
Krisskross Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 tenker til vinter, en som man kanskje også kan bruke til høst og vår. Vil gjerne ha en som varer lenge og som er uten dun
Trønderjente82 Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er veldig glad i voksiposen, har også kjøpt til sommerdyne slik at jeg bruker den hele året. Den regulerer varmen bra og jenta mi elsker når jeg knyter den inn rundt henne så hun ligger lunt og godt.
Gjest mphs Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Jeg liker også voksiposen. Har brukt den 3 vintere til første og nå til vinteren får ny babyen den. Har i tilegg en del egensydde poser som jeg bruker på vår og høst når det ikke er kaldt nok til voksien. Og vogn insert til sommeren.
Krisskross Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2008 hvor lenge kan di ha denne voksiposen?
2hærligegutter Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Min gutt brukte voksiposen til han var 3 år, da begynte den å bli litt kort
toddler Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Se på lillelille.com de har fått ny nettside og nye sommerposer. De har gode råvarer på sine barneprodukt og er enkle å bruke. Designet på tekstilene ser veldig bra ut:-) Mvh.Fornøyd kunde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå