Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Hadde tenkt oss til Miami og så på cruise, men det blir sååå dyrt! Minst 35 000.-, og det i tillegg til bryllup og at vi ganske sikkert skal kjøpe oss et nytt sted å bo ikke så lenge etter. Litt kjipt siden vi har booket og betalt litt depositum, men av og til må man bare være litt fornuftig. MEN. Noen som har forslag hvor vi kunne reist en uke/ langhelg i desember? Noe romantisk da vet dere:-)
Trebarnsmamma2010 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Romantisk og romantisk.. vi skal enten til Finnmark eller Grønland på opplevelsestur med fullbooka program
Junipien Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Definitivt Svalbard. Er utrolig spesielt og et minne for livet. Jeg er selv fra Nord-Norge med synes det er fantastisk med lyset (eller mangel av lys) og den inkluderende stemningen på Svalbard. Det er dyrt, men ikke så dyrt som dere i utgangspunktet hadde sett for dere. Jeg og min tilkommende var der og det var utrolig romantisk. God tur uansett hvor dere drar :-D
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Har vært på Svalbard, og er enig i at det var super-fint. Men jeg må innrømme at jeg midt-vinters ønsker ihvertfall muligheten til litt sol. Så vi satt oss ned og så litt igår, og bestilte en tur til Spania, på det superflotte hotellet! Og da reiser vi bare et par dager etter brullupet. Og det koster jo litt det også, men sikkert bare 1/4 av det vi ville betalt på den andre turen. hurra!
lucyliu Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Julestemning i Wien:) Superromantisk. Ellers er jo Praha fantastisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå