Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 3 dager fra jeg bestillte til pakken var her:-) Klærne var kjempe fine og bodyene virka kjempe gode, noe helt annet en HM og cubus bodyer ja.. Virka veldig slitesterke og stoffet var kjempe godt :-D Og ikke minst super service.. Jeg betalte 15 kr for mye i frakt og inni pakken lå det 15 kr teipa sammen..
Miss Dynamite Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 har du adressen dit? =) hehe 1 kr teipa fast, så bra ..hehe
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Regner med at jeg får min pakke i dag. Hun skrev en mail til meg i går om at pakken var sendt, litt om hvordan det skulle vaskes, at hennes sønn hadde de samme plaggene (hva slags feil de har gjort ang vasking), tatt bilde av pakka og sendt med et puzzlespill til sønnen min. Ble helt overrasket, hadde ikke regnet med en SÅNN service. Billig var det også. Gleder meg til å se pakka : )
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Helt super service ja, og bodyer til 39 kr stk og stoffet var skikkelig godt og ikke minst MYKT, og sparkebuksene jeg kjøpte var kjempe søte Hun var kjempe flink til og oppdatere og fortelle at pakken var på vei og slikt.. Fikk sendings nr dagen etter jeg hadde bestillt og i går var pakken kommet på omlastings sentralen her alt og fikk henta den ut i dag, så 3 dager tok hele greiene :-)
*Lucky _baby* Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 åj, nå ble jeg skikkelig frista=) Hva er nettsiden deres?
Jente2011 Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 eg fekk pakken to daga itte eg bestilte! kjempe fornøyd me kledno, å di va drit billige, kjøpte ein body å to sparkebokse t 129 krone...
Makko med to små gutter Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 synes sidene var så rotete jeg (bar veldig preg av å være hjemmesnekra!). Vanskelig å finne noe....
Chris&Alex♂♂ Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 jeg også syntes den var rotete. fant ikke helt frem der egentlig.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2008 Synes siden var helt grei jeg, og fant frem gjorde jeg hvertfall for klarte handle for en del penger :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå