Gå til innhold

Dere som har hatt planlagt ks


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når går man ut i perm ? Er det 3 uker før ks eller er det 3 uker før termin ?

 

Skal sende søknad om permisjon men må vite om hvilken dato jeg skal regne fra.

 

Takk : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er 3 uker før termin. Jeg er litt usikker fordi jeg var sykemeldt. Men hvis jeg ikke tar feil startet ikke foreldrepengene mine før 26.04 eller noe sånt. Jeg hadde ks 30.04.07 og hadde termin 13.05..

Skrevet

Jeg fikk bekreftelse fra jordmor for å sende med permisjonssøknaden og på den skrev hun datoen for keisersnittet. Så jeg søkte da permisjon fra tre uker før ks.

Skrevet

Dette vet jeg! Det er datoen for ks du skal bruke.

Skrevet

Husk at man kan søke om å starte perm allerede 12 uker før termindato så er ingen problem å søke om starte 3 uker før KS, lønenr seg så du ikke mister uker.

Skrevet

Du får en bekkreftelse fra jordmor eller lege på ks-dato, så søker du utfra den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...