Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Når går man ut i perm ? Er det 3 uker før ks eller er det 3 uker før termin ? Skal sende søknad om permisjon men må vite om hvilken dato jeg skal regne fra. Takk : )
Etaner Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg tror det er 3 uker før termin. Jeg er litt usikker fordi jeg var sykemeldt. Men hvis jeg ikke tar feil startet ikke foreldrepengene mine før 26.04 eller noe sånt. Jeg hadde ks 30.04.07 og hadde termin 13.05..
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg fikk bekreftelse fra jordmor for å sende med permisjonssøknaden og på den skrev hun datoen for keisersnittet. Så jeg søkte da permisjon fra tre uker før ks.
aanonym Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Dette vet jeg! Det er datoen for ks du skal bruke.
Tia med 2 ♀ Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Husk at man kan søke om å starte perm allerede 12 uker før termindato så er ingen problem å søke om starte 3 uker før KS, lønenr seg så du ikke mister uker.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Du får en bekkreftelse fra jordmor eller lege på ks-dato, så søker du utfra den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå