Heb+2 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er 11+3 i dag, 2.gangsfødende. I går var jeg på et kurs med jobb og satt helt stille lenge. Pluselig kjente jeg disse velkjente små "boblene" i magen:) Jeg husker det veldig godt fra forrige svangerskap, men det jeg trodde det var litt tidlig å kjenne det nå?? Føler meg veldig sikker på at det var dette jeg kjente.
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg kjente disse boblene første gang i uke 13. Spent på når jeg kjenner noe denne gangen...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 som førstegangsgravid kjente jeg dette i mellom uke 12 og 13. nå har jeg kjent det 2 ganger de siste dagene. er 11+0 i dag. trodde ikke det gikk ant så tidlig, men er visst ikke umulig allikevel.
mariemommy Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er 11uker imorgen, og igår vet jeg at jeg kjente liv. To kvelder på rad nå, når jeg har lagt stille i sengen og prøvd å sove, så har jeg kjent den lille kittlingen i magen. En en fantastisk følelse det der, og når man har vært gravid før, så kjenner man det igjen med en gang. Men alle rundt meg sier jo at det er for tidlig.....
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 malin1412 ja ikke sant...... alle forteller meg å at det er luft.... men hallo!! man har jo hatt luft i magen et helt liv, så man vet da hvordan det kjennes ut. blir så irritert. jeg er jo sikker på hva jeg kjenner, ingen tvil her nei. i går kveld lå jeg med stetoskopet trykt på magen i håp om å høre noe, men jammen fikk jeg ikke et hyperlite dunk midt i stetoskopet i steden. men det ble bare med det ene, så jeg gleder meg til det er gått en uke til, da kjenner man det kansje oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå