LisaColli Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 jeg har kjøpt meg en kjole som er hot hot hot, vil bruke den i et bryllup jeg skal i. men den er både kort og svart. bryter jeg reglene? tenker på middagen/festen nå, må vel være litt penere i kirka?
blittmamma07 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 syns det hørtes litt snålt ut ja. vær heller sexy på en annen fest.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg hadde ikke gjort det. Svart blir litt feil farge også.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg hadde en rå kjole i bryllup for noen år siden, med utringet rygg - dritfin, og litt sexy ja... Men blottla ikke ryggen i kirka, brukte et sjal.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Kanskje ikke stede å kle seg sexy eller bruke kort svart kjole. Det kan du gjøre på pimp&ho party! Skal være litt elegant i et bryllup.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 er jo selvsagt lov å kle seg pent og føle seg vel når man er i et bryllup men jeg som brud hadde blitt litt "sur" om en av mine gjester tok den lille, svarte og skulle se så sexy ut som mulig denne dagen... det er min store dag og jeg vil ikke at det i ettertid skal bli snakket om hvor utfordrende kjole en av gjestene hadde.... mener at man heller bør kle seg pent og heller koselig eller søtt eller noe sånn... men det er min mening da har hatt svart knekort kjole i bryllup selv jeg men den var en slags 50 talls kjole og søt og jeg pynta den med rosa blomster og hadde rosa sjal, fikk bare positive bemerkninger på den
Ulldott Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 "Reglene" sier at du ikke skal ha svart eller hvit kjole i bryllup. Du skal heller ikke "overgå" bruden, dvs være penere enn henne. Glemmer ikke et bryllup jeg var i hvor bruden hadde en helt enkel kjole (veldig fin, men enkel), forloveren derimot hadde en stor, flott lys lys blå ballkjole, med tiara og greier... mange som reagerte på det.
brooklyn Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 skjønner godt at du vil ha på en fin kjole, min hvorfor vil du være sexy og hot hot hot i en annens bryllup? Det er jo ikke DIN dag!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Man kan være litt sexy, jeg hadde selv kjole som var ganske utringet i ryggen sist jeg var i bryllupp. MEN kort kjole skal man ikke ha uansett, og jeg ville ikke hatt svart kjole heller jeg da..
LisaColli Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2008 hehe er kort og svart synonymt med horete?! med det rette tilbehøret kan den bli elegant også. æsj nei jeg får drite i den. men jeg finner jo ikke noe som passer seg..hva har man på da??
OsloMor Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Svart kjole har jeg hatt, men sexy på den måten kan du ikke være. Den lille sorte er ikke bryllupsantrekk. Men man kan jo være elegant og raffinert på annet vis, må ikke ha lyserosa kjerringkjole og være helt Carl Larson heller.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Jeg gikk i en vakkert kjole med bar rygg i et bryllup vi var i i fjor, men hadde sjal som dekte til ryggen i kirken. En liten, svart og frekk kjole ville jeg styrt unna. Som sagt før her, du skal ikke overgå bruden, dermed ikke være så sexy du klarer. Er jo ikke din dag...? Må forresten nesten le litt av den historien med forloveren med flott, stor kjole og tiara. Stakkars brud!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 Passer seg ihvertfall ikke i bryllup. Er jo mange lekkre selskapskjoler da!
LisaColli Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. mai 2008 haha jeg kan vel ikke noe for at jeg er så hot. jeg er sexy i en striesekk. jeg har spurt bruden angående farger, og hun synes både svart og rødt var greit, men ikke hvitt..
LisaColli Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 23. mai 2008 neivel da, jeg skal ikke bruke den men hva med en SØT, svart og passe kort kjole da? med en pen bolero utenpå?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #16 Skrevet 23. mai 2008 Gå med hva du vil du. Hadde ikke følt meg vel i svart kjole i bryllup,men det er opp til hver enkelt.
LisaColli Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. mai 2008 jeg føler meg ikke vel i kjerringkjoler som ser ut som bestemors gamle gardiner
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #18 Skrevet 23. mai 2008 Hehe. Selskapskjoler jenta mi! Finnes da mange korte selksapskjoler hvis du må være sexy! Men svart er ikke fargen synes jeg.
LisaColli Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 23. mai 2008 nei den må jo ikke være kort. jeg er sexy uansett så. jeg har fått lov av bruden å bruke svart da. men selskapskjoler er da så dyre! eller finnes det billige? som er fine..
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #20 Skrevet 23. mai 2008 Jeg bruker ikke svart, rødt og hvitt i bryllup. Hvis bruden synes det er greit med svart er det jo ikke noe problem fargemessig, likevel må jeg si at svart, kort og sexy kjole i et bryllup hørtes veldig upassende ut.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #22 Skrevet 23. mai 2008 Hvis du er sexy uansett og vil bruke den sorte korte,så gjør det da. Skjønner ikke hvorfor du spør egentlig? Har 3 sorte korte,men aldri brukt eller sett noen bruke det i bryllup og jeg har vært i mange. Så lenge brudeparet synes det er greit og du vil,så er det jo ikke noe å spørre oss om? Må betale litt for å se smashing ut vet du. Ihvertfall her på vestkanten
mammatil2flotte Skrevet 23. mai 2008 #23 Skrevet 23. mai 2008 Da jeg var på forskjellige selskapskjole-butikker for å kjøpe kjole til bryllup. sa ALLE de godt voksne damene som jobbet der at det med svart kjole i bryllup er utgått på dato!!! Sef kan man gå m svart kjole!!! Men kjanskje ikke så kosrt og hot? :-)
LisaColli Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 23. mai 2008 nei jeg vil jo ikke bruke den når samtlige som har svart her synes det er upassende. da vil sikkert flertallet av de i bryllupet synes det også. derfor jeg spurte:) jeg har ikke råd til å kjøpe en kjole til flere tusen, når jeg kanskje kommer til å bruke den 2-3 ganger.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 23. mai 2008 #25 Skrevet 23. mai 2008 Da får du bruke fantasien litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå