Gå til innhold

5års bursdag, med jenter......


Anbefalte innlegg

Skrevet

La de leke selv, eller bør vi ha et oppplegg.. Hva finner jeg i tilfelle på? Ikke flink på slikt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplegg syns jeg alltid er best. Da blir det bedre husket. Hva med temafest? For eksempel prinsesser, så kan de kle seg ut og spise rosa sjokoladekake osv. Hvis hun liker sånn da. Og så kan de ha ball!

 

Gleder meg til at mi jenta skal feire bursdager :)

Skrevet

Men hvordan arrangerer jeg det?

Hun er en prinsesse og elsker rosa..

Skrevet

Du trenger jo ikke å arrangere så mye. Bare be dem kle seg ut som prinsesser før de kommer, ha rosa glasur på kaka. Dere kan jo se en prinsessefilm, hvis du ikke orker å gjøre så mye?

Skrevet

orker gjør jeg, vet bare ikke hva jeg skal gjøre....

Skrevet

Hvis du eller noen du kjenner kan danse, kan dere jo ha et mini-dansekurs...

 

Har dere forresten stor plass å boltre dere på? Ute eller inne?

Skrevet

Ikke så flinke å danse...

 

Håper få fint vær og utebursdag

Skrevet

oi der var det masse fint :)

 

skal lage slike kroner til snuppa sin bursdag som jentene kan få når de kommer :)

 

vi tenkte å ha rosa bursdag :) lurte litt på ei sommerfuglkake men mulig det blir ei annen prinsessekake. så skal jeg lage bringebærfromasj og slike sjokoladegodteri :) og så skal vi leke bro bor brille og sette halen på grisen tenkte vi, og så en fiskelek hvor de får fiske godteposer kanskje?! :)

Skrevet

Hurra for denne linken. Den var super.. takk takk takk..

Skrevet

Da er det en ting til, så føler jeg at det meste er i boks..

 

Innbydelsen... Hva skriver jeg? Noen med fantasi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...