olebrum78 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 La de leke selv, eller bør vi ha et oppplegg.. Hva finner jeg i tilfelle på? Ikke flink på slikt!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Opplegg syns jeg alltid er best. Da blir det bedre husket. Hva med temafest? For eksempel prinsesser, så kan de kle seg ut og spise rosa sjokoladekake osv. Hvis hun liker sånn da. Og så kan de ha ball! Gleder meg til at mi jenta skal feire bursdager
olebrum78 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Men hvordan arrangerer jeg det? Hun er en prinsesse og elsker rosa..
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Du trenger jo ikke å arrangere så mye. Bare be dem kle seg ut som prinsesser før de kommer, ha rosa glasur på kaka. Dere kan jo se en prinsessefilm, hvis du ikke orker å gjøre så mye?
olebrum78 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 orker gjør jeg, vet bare ikke hva jeg skal gjøre....
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Hvis du eller noen du kjenner kan danse, kan dere jo ha et mini-dansekurs... Har dere forresten stor plass å boltre dere på? Ute eller inne?
olebrum78 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2008 Ikke så flinke å danse... Håper få fint vær og utebursdag
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Sjekk denne linken: http://web.dansukker.com/Default.aspx?ID=373
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 og denne: http://www.bursdagsekspressen.no/eventyr_prinsesse_selskapslek.htm
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 oi der var det masse fint skal lage slike kroner til snuppa sin bursdag som jentene kan få når de kommer vi tenkte å ha rosa bursdag lurte litt på ei sommerfuglkake men mulig det blir ei annen prinsessekake. så skal jeg lage bringebærfromasj og slike sjokoladegodteri og så skal vi leke bro bor brille og sette halen på grisen tenkte vi, og så en fiskelek hvor de får fiske godteposer kanskje?!
olebrum78 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2008 Hurra for denne linken. Den var super.. takk takk takk..
olebrum78 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2008 Da er det en ting til, så føler jeg at det meste er i boks.. Innbydelsen... Hva skriver jeg? Noen med fantasi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå