Urtete Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 ....med best-før dato i 2007 er herved kassert for å få plass til nyinnkjøpt is (det er jo SOMMER!) i fryseren. Hærreminhatt!! Det er lenge siden noen har ryddet i den store fæle fryseboksen.... Dette var bare i det ene hjørnet. Tenk så mye søppel som befinner seg aller nederst! Noe sier meg at det er på tide med en opprydding...:-))
Trollmora Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Ja og når du er ferdig med ryddingen kan du dra ut og shoppe masse deilig is med karamell og jordbær i )
Urtete Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Neida du, is med sjokoladebiter er best:-)) Karamell og jordbær i en og samme is, forresten? Høres ut som en fiffi kombinasjon... Sjokolade er og blir best:-)
Urtete Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Forresten så skal jeg ikke rydde mer i den fryseren i dag. Har jo rydda akkurat nok til dagens innkjøp!:-) Gidder ikke rydde mer, blir jo så kald på labbene. Det er sikkert ikke bra for meg som har hatt bihulebetennelse - WOW var DET en god unnskyldning eller??? Det synes jeg!
dritgrei hei hei! Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 jeg syns helt klart at det var en god undskyldning... vi har ikke sånn stor fryser vi ( jeg lnsker meg det) men vi klarer jammen å samle skummel drit i den lille under kjøleskapet også :-) hahahah jeg burde sikkert ikke få en sånn stor en. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå