Bare™ Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Sku' hatt deg ny msn ass... Stille idag som du skjønner. Gjett om jeg fikk tak i ny marsipan kake til 17 mai?? neida, tomme for DEN...
doffine Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg skal ta med pcen på jobben, så skal datateknikerne få fiksa på det... Men har ikke kommet så langt. Hahahaha.. hva sa jeg... den kaka er det garantert tomt for.... Men fader så god som den var... namnamnam... Jeg skal piske krem i dag... har kjøpt ferdig bunn, jordbær og vaniljekrem... skal kose ræva ta meg... Ble ikke svømming i dag, er så sår i halsen... så da strekker ikke jeg tøylene. Er ikke noe bebiser i magen på nemi... tihi.. Og Ø er kjempefornøyd med doffen nå også. Ø måtte lytte på doffen når vi først var der... er den mega perfekte vetrinæren...
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hæ? Kake?? Hvor da??? Hvilken kake??? Er jeg kakesjuk???? JAAAAAAAA!!!!! Og så Miami Vice da Doffine... eller var det Tine Yoghurt som gjorde "susen" *ler rått*
doffine Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Hehehehehehehe.... Eggstokka mine flagrer når de ser miami vice... synd jeg ikke får dobbel EL... glis...:-)))) KOMME Å FÅ KAKE....er massevis igjen.... namnamnam
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Hva tror du gubben din hadde sagt om det kom ut TO små Don Johnson-kopier da?!?!?!?
Mamman til Daniel:) Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 doffine, hva slags hund er det du har? den var bare helt nyyyyyyyyydelig..
doffine Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Turbo... om det kom et par kopier avhan don johnson, så hadde ikke sambo blitt sur... hehehe.. han har sagt at om sjangsen var der, så skal han ikke nekte meg en natt med han..:-))))) Jusstudent spire som vokser.. Jeg har to stykker cavalier king charles kavalier. Ei tispe på 10 mnd som er tricolor og doffen som er blendheim.. og 2,5 år. Er også verdens snilleste hunder....
doffine Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Denne taste leifen... sitter å ser på bikkjene mens jeg skriver her... Det er Cavalier king charles spaniel...
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Men ærlig talt da Doffine...vil du ha to Don-kopier med hockeysveis hylende rundt i leiligheten??? Er det ikke i det minste bedre om de ligner på kjæresten din?? Hehe... Eller i det minste noen som er LITT kjekkere enn Don?????
doffine Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Jeg vil nok ha en mini som ligner min kjære, ja:-)) Håper mini vil arve de brune øynene og krøllene til sambo:-))) I morgen skal jeg teste... tror jeg. Tør nesten ikke gjøre det alene.. så skal be naboen være til stedet når jeg gjør det Ikke mensen i nærheten i dag:)))) Men fy faen som jeg har hatt renneræv nå.. Jeg har på godt norsk tissa med ræva i to dager.. så nå var jeg hos mamma og hentet blåbær. Og har spist ris. Tenkte lage meg havregrøt i morgen å ha blåbær på grøten.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Spis heller ristet loff med blåbærsylte på Og banan. Kokt ris er bra ja. Håper det går over snart. Står du på anitbiotika?
doffine Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har spist de siste skivene med brød nå:-)) hehehehe... er så digg med rista brød:-)) Er ikke på noen medisiner i det hele tatt... så er vel en omgangssyke uten oppkast.. og bananer skal jeg kjøpe i morgen.. namnam... samt kjøpe meg en sportsdrikk eller to. Er en del mineraler i de drikkene... Kansje det er en spire som klemmer på tarmene... hahahahahahaha..
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Det må nok være spiren ja! Hold meg oppdatert ang testingen da! Regner med du kanskje har mobilnummeret mitt? Krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doffine Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 Jeg skal nok sende deg mms om det står "gravid" på testen.... tihi...eller sms om det er neg. Har en rar følelse i magen... klarer ikke å tyde den... Skal ha date med cb-boy på manglerud onsdag.. tihi.. milkshake på den søte kafeen rett ved inngangen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå