Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Kan dere fortelle meg om mulighetene til å kjøpe og leie kjole i de forskjellige byene????
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 kjøp å leie-oksnes brud samme med gullsaksen www.drommekjoler.com-kjøp edith vinje-salg vet ikke om fler,men det fins heilt sikkert
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 http://www.somaras.no ligger midt imellom de to byene :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Utafor Åndalsnes tror jeg, hørt mye positivt.
jentebanden Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 I Kristiansund er det Edith Winje, både kjøpe og leie. Ikke så veldig stort utvalg da, men greit nok. I Molde er det to, en på rutebilstasjonen (Mary Hals) og en til jeg ikke vet hvor er. Vet at det i alle fall er mulig å leie hos Mary Hals. Men mindre koslig dame skal du vel lete lenge etter... I/utenfor Åndalsnes er det en, de annonserer i alle fall mye i lokalavisa her. I Ålesund vil jeg tro det er flere, ser en salong annonserer mye på finn.no. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 finnes ikke bedre brudebutikk enn i Molde. Hun som har salong på rutebilen. Hun er knall flink!!! Anbefales på det varmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå