Gå til innhold

jeg fikk jobben!!!


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Hadde aldri trodd at jeg skulle få den!!! Men jammen fikk jeg drømmejobben selv om jeg er gravid. Begynner 1.juni, dvs. jeg vikarierer i den nå, men offisielt begynner jeg 1-juni. Går opp over 60 000 i lønn i året. Det hjelper. Da blir det jobb bare hver 5. helg, men da har jeg vakt da så det blir veldig mye jobbing de helgene jeg jobber, men helgene er nå ødelagt likevel når man må jobbe så bedre å jobbe hver 5. enn hver 2. helg. Fra 1. august blir det bare dagtids jobbing og, men al har ikke full barnehageplass før da. Skal søke om å få 80% i sommer, men vi får se.

 

Er kjempeglad, selv om det er mye jobb og mye ansvar. Føler endelig at jeg har fått igjen litt for å stått på for arbeidsplassen i 5 år og gjort mitt beste, selv om lønna ikke alltid har vært motivasjonen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! Høres jo fantastisk ut å få drømmejobben i den situasjonen du er nå. De ekstra pengene kommer jo godt med i permisjonen din også!

 

GRATULERER!!!!! (Må snart gå og blåse opp ballonger for å feire for augustklubben, pappa bursdag OG IKKE MINST NY JOBB!!!) Hurra!!!!

 

Er det på Hunderfossen fortsatt (Campingen eller hvordan var det nå??) Skal prøve å komme meg opp en gang før jeg føder for nå er hytta til mamma og pappa ferdig bygget ut på andre siden av dalen! Men spørs om jeg får det til. Om ikke så kommer vi en tur opp alle 4 (!!!) og da MÅÅÅ vi jo liksom innom Hunderfossen med Linea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er der jeg jobber. Har sagt opp deltidsstillingen, har full jobb på hotellet. Har nå ansvaret for to avdelinger der.

 

Ja Hunderfossen er topp, blir nok noen turer dit på oss også. Vi har gratis inngang hele sesongen begge to så da blir det veldig fristende å dra dit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...