BergensBerta*gullgutt* Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har en åpen vognbag uten noe over så tenkte eg skulle kjøpe en voksipose. Noen som har noen anbefalinger på det*? eller andre råd??
Sharlis Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Vi har kjøpt VOKSI merket vi på voksiposen våres:) Den kjøpte vi for 2275 kr..og da fikk vi med oss sommervoksiposen i tilleg(tilbud) Samboern min har jobba masse i barnehage,og han synes det er best med typen av voksiposer med knyting.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 takk for svar! men hvor var dette tilbudet og når kjøpte du den?
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Vi har hatt Voksipose til begge våre eldste barn, og skal bruke den denne gangen også. Den er 8 år gammel nå, men fortsatt like god og varm. Har både sommer- og vinterdyne.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Tror Reflex kommer med dette tilbudet i juni? Tror det var det de sa da jeg var innom... er litt surrehodet for tiden. Noen sverger jo til skinnposer/ullposer så jeg er også usikker på dette med voksipose?? Ullkorga har også en voksipose?
Sharlis Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 *Kristin* med gullet <3: Vi kjøpte den på Reflex(Trondheim,Tiller)..kjøpte den for kanskje 1 uke siden:)
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 hvis du er trumfmedlem får du kjøpt voksiposen på www.trumf.no for ufattelige 1600 kroner... sommerdyna koster 399 i tillegg kan du trekke fra dine oppsparte poeng. Vi kjøpte voksiposen og sommerdyna og betalte kun 1300 kroner.... en super deal!!
Frida__ Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Fy fillern, det var jommen en god deal. Er kjøpe fornøyd med min voksipose. Har bare vinterdyne da, siden jeg har vinterbarn fra før. Trenger dog nytt yttertrekk til min, men med så god pris kan jeg jo nesten kjøpe en ny pose like billig som bare yttertrekk fra hts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå