Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere turt å ta en helgetur tre uker før termin? Bestemora til samboer skal feire 80-årsdag. Hun bor i Bergen, og vi bor ved Lillehammer, så dette innebærer en biltur på 7-8 timer. Jeg er meget skeptisk til dette, og føler egentlig ikke for å dra. hmmm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på formen og om du synes det er greit å føde i bergen hvis det skulle sette i gang.

Du må gjøre det du føler for og kanskje ha en samtale med jm eller lege først slik at de synes det er greit.

Skrevet

Jeg var i fin form, og jeg og sambo kjørte i 12 timer for to uker siden, jeg har termin i morgen. Hvis du selv ikke føler deg konfortabel med det er det bedre for deg å holde opp kanskje... Men det gikk veldig greit med meg altså. Vi byttet på å kjøre og hadde pauser hver 3-4 time :)

Skrevet

Hadde en 8-timers biltur da det var tre måneder igjen med nr 1. Var ikke redd for å føde, men heller at det skulle være ubehagelig. Måtte stoppe og strekke på beina ganske ofte, og så måtte jeg jo på do rett som det var med en baby pressende på urinblæra... Drikk mye og stopp ofte, så går det helt sikkert fint! :-)

Skrevet

Er jo litt forskjell på 3 uker og 3 mnd da ninanja ;)

Jeg skal på biltur som sikkert kommer til å ta 7 timer til neste fredag, og jeg tror det kommer til å gå helt fint. Har ikke noe tro på at noe skjer før tiden her (vil ha øh....4 uker igjen jeg da). Men føler man at det er skummelt hadde jeg latt vær!

Skrevet

Vi kjørte 8 timer (tur/retur) til Sverige 5 dager før termin. Jeg hørte med jm og hun sa jeg burde dra. Magen hadde ikke sunket ned, så hun trodde ikke det var like før. Og det var det ikke heller.. Gikk kjempefint! Men det er greit å kunne sitte litt bakoverlent og kanskje ha en pute eller noe ;)

Skrevet

Kom hjem fra tur nå. var ca 4,5 time hver vei. Dro i går, og hjem i dag. Ikke så langt som du skal da. Men gikk bra det her i alle fall, med litt tissepause og matpause så går det meste. har 3 uker til termin ca jeg og.

Er formen bra så er det vel greit.

Skrevet

Ja, det er forskjell ... Litt trøtt i dag .. jeg mente tre uker! Og det gikk fint.

Skrevet

Haha! Ok, da ga det litt mer mening ;)

Kjenner til det der med at hode ikke henger med ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...