mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Nja........Hvis det har en sammenheng med reklamen ang. freddan... Så vet jeg vel hva du skal:-DD Eller så kan det tenkes at du bare skal ta helg. God helg da ventetilfreddan:o)) Vi snakkes!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Freddan??? ja det betyr vel vaskedag det...... Men hvis du vil kan du jo godt forklare det for oss ;o)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Å nei du, din gris.. Freddan betyr Senkveld og masse deilig hjemmelaget pizza! Og i dag skal jeg endelig få holde en nydelig fersk liten baby! Kanskje jeg til og med får gubben til å bli litt babysyk igjen.. og da kan det bli litt reklamefredda også....... ;o) God helg damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå