Gå til innhold

YESSSSS! I dag er det freddan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja........Hvis det har en sammenheng med reklamen ang. freddan...

Så vet jeg vel hva du skal:-DD

 

Eller så kan det tenkes at du bare skal ta helg.

God helg da ventetilfreddan:o))

 

Vi snakkes!

Skrevet

Freddan???

ja det betyr vel vaskedag det......

 

 

Men hvis du vil kan du jo godt forklare det for oss ;o)

Skrevet

Å nei du, din gris.. Freddan betyr Senkveld og masse deilig hjemmelaget pizza!

 

Og i dag skal jeg endelig få holde en nydelig fersk liten baby!

Kanskje jeg til og med får gubben til å bli litt babysyk igjen.. og da kan det bli litt reklamefredda også....... ;o)

 

God helg damer!

Skrevet

Du får be han vente til Lørdan

 

 

God Helg Freddan!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...