Gå til innhold

middag idag da, jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..trenger tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboeren trener etter jobb, så her blir det taco som kombinert middag og kveldskos. enkelt og godt:)

Skrevet

Ungene har bestilt kyllinglår, salat og chips til barnetv:)

Skrevet

idag blir det hvitløksmarinert flintstek på grillen, bakt potet m aioli og salat, mmmm:)

Skrevet

Jeg tror d blir pizza.. :-) Hjemmelaget selvfølgelig!

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pizza med skinke og masse digg.

Gleder meg til i morgen for da skal vi i 60 årsdag på hotellet og spise. Regner med at det er buffe og den er utrolig god på det hotellet.

Skrevet

i dag er dt vrient:(

lyst på grill ribbe,men syns dt er kaldt i luften, så mulig dt blir hjemmelaget pizza:)

Skrevet

Marinerte svinekoteletter med ris, brun saus og div grønnsaker..

Skrevet

Her er sambo på lønnspils, så jeg får en venninne hit. Og da ska vi faktisk spise bløtkake:-)) fnis... Gidder ikke middagspes om dagene..

Skrevet

hehe,sambo er på jobb,men på mailen jg fikk tilbake fra han etter å ha spurt etter middagstips, tid og sted var denne:

Hei.

Tenkte på ein gryterett i dag eg med litt salat attåt, og med god drikke til (juice/vatn til deg, øl/vin til meg ;) ) hehe

Kjem rundt halv 5-5 vil eg tru..

Hehe, da lo jg litt,men selfølgelig så fikser jg det:)

Det blir en koselig kveld i armkroken tenker jg:)

god helg alle sammen;)

Skrevet

Kjøpte biffstrimler på butikken i går, så her blir det hjemmelaget biffsnadder=D Med berneis saus og chips=D Gleder meg allerde. Det er jo ganske sunt også da=P Biffen hvertfall. Hehe

Skrevet

Her i gården skal vi ut å spise idag faktisk ;) Lenge siden sist, så enten blir det deilig indisk eller som samboer vil biff ;)

Skal feire at han har fått ny jobb med høyere lønn.....jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...