Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er helt på tryne;-((Nå har jeg plutselig 24 dager,før hadde jeg 30.er dette normalt.vet ikke om den vil holde seg på 24 dager,men hadde tidlig eldenne gangen også(dag 10)er det noen som sliter med det samme??

frustrert frue;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk EL ca dag 17-18 etter ma.. TR på dag 33! Har aldri hatt heldt styring på syklus før det så vet ikke hva som er normalt for meg.. Men om du har tidlig EL, og det er 14 dager til TR så har du ihvertfall lang nok lutealfase eller hva det heter for noe!...

Skrevet

det gikk vel nesten fem uker fra utskraping til jeg fikk TR igjen men etter det var den like stabil som før....

ønsker deg lykke til:)

klem

Skrevet

Tusen takk for svar.

Blir helt tullete av dette og jeg som trodde jeg hadde roen denne pp..;.))

Håper det er greit å ha sånn kort syklus da...

Skrevet

Står litt om det på pernille.info! Er visst lengden mellom EL til TR som gjelder, ikke når EL er. Om det er mindre enn 9-10 dager mellom EL og TR er det veldig vanskelig å bli gravid, kroppen får ikke nok tid til å produsere et eller annet stoff...

Skrevet

Hei:)

Titter innom fra 3. trimester..

Da jeg hadde min MA i februar i fjor, så ble også min syklus helt koko, ventet på TR hver mnd, og brukte masse penger på gravidtester, for trodde kanskje hver mnd at nå var jeg gravid igjen..

Det gikk mellom 10-20 dager over hver mnd...

Det var en slitsom tid, men til slutt så satt spiren, (etter 7 mnd) og nå er jeg 34+3 uker på vei, og klarer nesten ikke og vente på og holde babyen min i armene mine..

Lykke til, ikke gi opp, spiren sitter nok til slutt:)

Skrevet

Tusen takk;-))

Lykke til med fødsel og kos deg masse med gullet;-))

Skrevet

Koselig å høre fra noen som har blitt gravide igjen, hvor det har gått bra...! Er nervepirrende og prøve å bli gravid igjen...

Skrevet

Ja det er så koselignår andre har fått det til;-).jeg hadde el i går.........disse dagene er utholdelige.Prøver ikke å tenke på det,men tenker HELE tiden!!

Skrevet

hehe, jeg lovde meg selv at jeg ikke skulle bli opphengt i EL og testing men det gikk ikke det! Var hekta med en gang jeg oppdaga EL slim ca 3 uker etter ma'en! Men selv om jeg tror vi traff EL ble jeg ikke gravid, så nå har jeg bestilt eggløsningstester på billigtester.no! SÅ blir vel heavy testing denne mnd:)

Når mistet du?!

Skrevet

Jeg mistet 28 Februar.Var da i min 11 uke.Hadde sett forsteret i 8 uke og hjertet slo som bare det:)var som om noen slo meg i ansiktet når jeg kom inn for andre gang og så det ikke levde:((

Men nå er det full gass.;))))

Du da??

Skrevet

mistet 15 april... var i 10 uke! Hadde hatt brunlig utflod/blødninger siden uke 8... var på 3 ultralyder hvor alt såg fint ut og fikk beskjed 12 april at det var helt normalt med blødninger under svangerskapet og at det ikke var noe å bekymre seg for.. 3 dager senere var fosteret dødt ! Fikk igjen 1 mens nå forrige uke, den kom hardt og brutalt hehe!.... SÅ nå er det full gass her også :)

Skrevet

Krysser fingre og tær for at det klaffer for oss alle denne pp;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...