stratosen_er mamma_ Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 vil bare takke for en kjempeflott tid...synes den innimellom har gått sakte, vertfall i begynnelsen men nå går tiden mye fortere... noen som synes d har vært litt trasig stemning her men jeg synes ikke d...dere er noen fantastiske og flotte jenter med struttende mager, vær stolte av det for det er jeg:) lykke til videre alle sammen:) stor klem fra en kommende augustmamma:)
Kjærlighet <3 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Å så heldig du er:-) Kommer etter på mandag, da er jeg 28 fullgåtte uker. Blir rart å komme over i siste trimester.... Føles fortsatt ut som en evighet til august! Sommeren er jo ikke begynt enda! Hehe...men det kommer vel til å gå kjempe fort de neste ukene og mnd. Med sol og sommer ferie og handling til babyen. Gleder oss veldig ! :-) Lykke til videre, og GOD HELG!! :-)
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 stratosen m/augustbaby: Slenger meg på her jeg og, siste dag idag (og i morra) Men har ikke du termin 20 august?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Lykke til med 3 trim. Er ti uker til jeg kommer etter, så tipper dere som hopper over i disse dager er passe så lei og fødeklar da:) Men kanskje vi møtes da:) Lykke til iallefall med siste del, og håper vi får en fin sommer så går fort for oss alle som venter på noe godt utpå høsten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå