Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere ikke får dem rundt livet lenger, eller med engang dem passer inn i neste vektklasse?

Altså tuppa her bruker libero nr 3, når og den er laaaaaangt fra stram på henne enda... Men samtidig så veier hun jo over 7 kg som er neste størrelse... Så jeg tenkte å gå opp nå da, selv om den i nr 3 fortsatt passer fint, men det er litt forte problemer med at den lekker om natta...

Tester en nr 4 på nå for å se hvordan det går før jeg kjøper flere pakker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For sent! Hamstret bleier i størrelse 5 fordi de var innenfor hennes kiloklasse. Men jeg syns de er små i livet. Så nå forter jeg meg å bruke dem opp før hun blir altfor stor. Så jeg ser an hvordan de sitter, med andre ord. Ikke kilomerkingen.

Skrevet

Når de lekker fordi de ikke er store nok. Når vi byttet fra 3 til 4, byttet vi på natta før vi byttet på dagen. Ikke noe gøy når bleiene er for små så de lekker, men liker ikke at mini har større bleie enn han trenger heller...

Antall kilo som står på pakka er bare veiledende og vi har ikke kunnet følge dem i det hele tatt.

Skrevet

Eg bytta seinare på gutten min enn eg gjorde på jenta mi, grunnen var at han var så smal i låra mens ho hadde større lår så når ho blei raud og hadde merker etter bleia så bytta eg, med han var det når dei lok eller dei var for små rundt livet.

Det er veldig induviduelt det med str og kiloane som står på pakka har eg aldri klart å følge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...