Gutt05Jente09 Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har fått en vikar for min fastlege som jeg ikke har noen som helst god kontakt med...Jeg er utrolig dårlig form, kvalm og vondt i ryggen.. Samtidig som jeg er i en frustrende situasjon siden jeg er alene med en og en ny på vei...-samtidig som jeg overhode ikke trives på jobben!! dette tar på følesesmessig! Spurte om jeg ikke kunne få en sykemelding, men det skrev hun ikke ut til gravide sa hun.." jeg er motsdander på å skrive ut sykemelding til gravide jeg" var vel det hun sa... Legen min kommer tilbake i juni en gang...noen forslag på hva jeg kan gjøre??
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Dra til et privat legekontor.... Bor du i oslo er det jo flere; Volvat bla
Gutt05Jente09 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Bor ett stykke unna Oslo- bor på "bygda" jeg.. ikke så masse tilbud her. Men det er nok verdt å reise ett stykke for å høre hva en annen lege sier.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Det var en kvass kommentar, men skjønner samtidig at sykefraværet blant gravide er kjempehøyt, og mange utnytter systemet og ødelegger for andre gravide som trenger dette. Noen leger er vanskeligere enn andre på sykemelding. Men du kan kanskje ta en egenmelding slik at du får et lite avbrekk..? En 2-3 dager å hvile på hjelper nok litt..
lilletrollet Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Herre gud, er det mulig???? Ho kan umulig ha fått egne unger!!! I så fall kan hun ikke ha hatt en eneste svangerskapskomplikasjon. Synes masse synd i dag nu. Har ikke så mange gode råd. Synes bare dette var helt forferdelig.
Ylva og Mathilde Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 GÅ TIL EN ANNEN LEGE!!! Det er fremtidens skattebetaler du bærer på, og du plikter ikke på noen måte å slite deg ut, det får du bare svi for senere! Hvis du får f.eks. gradert sykmelding nå kan det hende du orker å jobbe lenger enn du ellers ville orket, og du blir kanskje ikke så utslitt!
Gutt05Jente09 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2008 Tenkte det hadde passet å begynne litt senere på dagen- kvalmen avtar sånn i 10 tiden...Huff- har jo en på 3 år som jeg også må ha ork til!!! Må se om jeg finner en ny lege jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå