Gå til innhold

Noen med Canon speilrefleks 400D?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke enda... Skal kjøpe bare jeg får feiepenger tenkte jeg... :-)

Skrevet

Er egentlig veldig fornøyd med kameraet som det er.. Men lurer på om disse linsene har noe for seg.. Om du skjønner.

Skrevet

Kamere er kjempe bra, er utrolig fornøyd. Bildene blir jo sylskarpe.

men jeg skal kjøpe en annen linse slik at jeg får bedre zoom tenkte jeg, for den er litt i minste lager på den linsa som følger med.

Skrevet

nix. Er en glad amatør, så jeg tror det holder. Tenkte kjøpt en macrolinse, men på butikken sa de at den som var med var macro om man stilt inn kamera på nærbilder..

tar VELDIG bra bilder:) Anbefales:)

Skrevet

Jeg har kameraet :-) Er kjempefornøyd, som sagt, det tar sylskarpe bilder. Men lurer på om jeg skal kjøpe ekstra linser.. Men tror strengt tatt ikke jeg trenger det.

Skrevet

Vi har 40 D, men de er ikke ulike, er bare litt flere funksjoner på det enn 400D. Vi kjøpte pakke på ebay med mange linser, det var kjempebra og veldig billig i forhold til norske priser. De har til 400D også.

Skrevet

vi har de og skal ønske oss en bedre linse til bryllupet :) er et kjempekamera men vi vil ta bilder av ting på litt lengre avstand også :)

Skrevet

Da skal jeg sjekke eBay. Takk for tips!:-):-)

Skrevet

Jeg har også 400 D og er knallfornøyd, men blir nok suplert med litt utstyr etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...