Crazyyyyyyyy:) Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Hvor ofte og intenst kjenner dere det? Syns det blir bare værre og værre jeg!! Av og til kjennes det ut som skikkelig romstering der inne... Men går på piller og har mens i skrivende stund, så er ikke gravid, men de phantomsparkene driver meg til vannvid noen ganger!!!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hehe...det er ikke luft da? Den kan jo også kicke ganske bra til tider - gravid eller ei.. :-)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Er nok meget mulig det ja:) Men da burde den vel komme ut snart da! hehe;)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 åjada, vet j...... godt hva du snakker om! er jo bare helt forbanna absurd. sparkene mine ble også sterkere og sterkere, og endte med at det syntes utpå magen!! likedan som når en baby sparker på innsiden, kom sånne "hopp" akkurat der jeg kjendte sparket. og jeg tror ikke på det der med luft altså, for noen (som meg) har EKSTREME fantomspark, tror heller det må være noen nerveceller som er litt på bærtur etter svangerskapet, som får musklene til å trekke seg sammen/reagere på samme måte som de gjorde i mange måter hver gang de fikk "stimuli" i form av spark fra babyen, og at de nå har "lært seg" at de skal gjøre sånn innimellom.. tror jeg, eller noe annen grunn, men luft blir ikke aktuelt å tro på i midt tilfelle, for da skulle jeg hatt helt j...... luftsmerter om det var så mye luft at luftboblene syntes på utsiden av mageskinnet nei, savner litt forskning på dette fenomenet, er jo ingen pr dags dato som kan fortelle med sikkerhet HVA som skjer med kroppen etter et svangerskap som gjør at så mange kjenner disse "sparkene"
☆Anonymia☆ Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 hee har det en del,og jeg kjenner det på utsiden også..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 ........... som de gjorde i mange MÅNEDER hver gang de fikk "stimuli" i form av spark fra babyen........................... skulle det stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå