*Lykkeligmamma87* Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 da kom tr gitt! Men finnes det noe man kan kjøpe apoteket eller noe sånn som kan få for å øke mulighetene får bli gravid!?? Må bare spørre:) Håper noen kan svare meg, trenger så veldig et svar :)
scoobydo Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 leste i går her inne at kan ta bivoson før, under og rett etter eggløsning.. ! Er slimløsende middel, skal visst nok hjelpe! Tror innlegget ligger her inne under tråden BLI GRAVID eller noe i den dur! Har også hørt at mannen kan ta sink!...
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 jeg fikk beskjed av akupunktøren min om å ta c-vit og e-vit og sink, og mannen min tok også sink. I tillegg tok jeg omega...vet ikke om det var det som virka på meg men spiren satt nå vertfall ikke lenge etterpå (tok også akupunktur da, den hjalp meg veldig å stresse ned) Ble gravid den mnd jeg hadde kjøpt inn masse god drikke (alkohol) som jeg skulle kose meg med i julen, flaskene står her enda:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå