Gå til innhold

se hit litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg holder på og starte en nettbutikk for barneutstyr. lurer på hva dere savner i norske baby og barnebutikker på nett? hva er viktig og hva ser dere etter før dere kjøper noe til babyen eller barnet på internett? håper på mange svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er avgjørende, men mange steder savner jeg fullstendige mål på saker og ting. Når jeg ikke vet hvor stort noe er, må jeg likevel i en butikk og kikke, og da kjøper jeg det heller der...

Skrevet

så størrelseskart og lingnende med mål centimeter er fordel? takk for svar.

Skrevet

•savner barneklær med andre merker enn de danske som absolutt alle nettbutikker har! De er veldig fine, men det er jo samme utvalget og de samme prisene over alt.

• synes også prisene jevnt over i nettbutikkene er litt for høye

• savner kule ting til vogna, og stell ellers

• strikkete klær?

• bedre utvalg av gutteklær, liker ikke at gutteklær over str 74 ofte er skjorter, dongeribukser, pirater og militæreffekter

Jeg liker søte velurklær!:)

Skrevet

Strømbukser og bodyer! Får aldri nok!

Skrevet

Ikke klær med de grusom mønstrene og 70 talls fargene. Uff... Mer rødt til jenter.

Skrevet

Helt nøytrale klær er et savn for meg! Ikke jentete, ikke guttete...

Skrevet

her var det mange gode råd og hente. tusen takk! hva er en realiskisk pris for en joggebukse forekseksempel, i et ukjent/nøytralt merke, hva mener dere?

Skrevet

hmm, jeg synes kanskje 199,- er en maxpris. HM og de andre billigbutikkene ha nok ødelelagt litt

Skrevet

men samtidig er man jo villig til å betale litt for noe som ikke alle har også da:)

Skrevet

Jeg ville nok ikke gitt så mye for ei bukse. Kanskje for et helt sett, hvis det var fint og praktisk!

Skrevet

Klær med unik tekst er kjempegøy!

Har en gøy en fra nille der det står feed change sleep repeat, og slike liker jeg. Men den var dessverre av altfor dårlig kvalitet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...