Gå til innhold

livredd nå...for blødde på do istad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff trenger noen oppmuntrende ord nå..var på do i stad..hadde blod på papiret når jeg tørket meg...ferskt blod... har ringt sykehuset å skal dit kl 18... noen som har blødd fersk blod så tidlig og alikevel gått bra? er 4+6 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20-30 % av alle gravide som føder til termin, har hatt blødning i løpet av første trimester. Så det er ganske så vanlig:) Ville ikke vært altfor bekymret. Samtidig kan en jo ikke vite.Lykke til!!

Skrevet

takk for det..var på do igjen nå for å sjekke om det har kommet noe mer og det var bare litt brunt blod på papiret nå....krysser fingrene for at det ikke kommer noe mer..men veldig ekkelt å blød slik...blir utrolig lange timer til jeg skal på sykehuset...

Skrevet

Er i din situasjon.. dette skjedde meg tirsdag kveld, akkurat på samme viset... men brunspottingen avtok onsdag kveld...

men fikk ikke ul før idag, skal dit halv to nå... er PISSREDD!!

Men vi krysser fingre og tær og alt annet!!!

Skrevet

Jeg har blødd, men alt ok nå....lykke til!

Skrevet

I mitt forrige svangerskap blødde jeg fra ca uke 6 og til uke 20, hver eneste dag. Ikke så mye, men litt. Alt fra ferskt blod til brunt og det luktet pyton... Men alt gikk bra. Denne gangen har jeg blødd bare en gang, men da til gjengjeld vanvittig mye og bare noen timer. Har vært i UL og hjertet slo og den lille så ut til å ha det helt topp. Skal i ny UL på mandag for å se at alt er OK. Holder på å bekymre meg syk.... Lykke til i ettermiddag. Legg deg ned og ta livet med ro.

Skrevet

Kanskje det er en festeblødning, siden det er så tidlig? Det hadde i hvertfall jeg første gang jeg var gravid. Trodde det var mensen som kom, men den kom aldri ordentlig. Og så viste det seg at jeg var gravid.

Skrevet

stakkars deg da.det går helt sikkert bra.de er så flinke nå for tiden.lykke til. jeg hadde en spontan abort for 7 måneder siden,.så det er ikke morro,men nå er jeg gravid i uke 10+6.har fremdeles frykten ibak hodet.

Skrevet

Hadde en liten blødning jeg og,,,bare lyst lyst rødt, men fikk ikke noe mindre panikk av den grunn. Jeg er 6+2 på vei..skal ikke på ul før om 1,5 uke, så hadde satt kjempe pris på om dere som skal idag kan fortelle hva legene sier !!

Lykke til!!...med oss alle

Skrevet

Jeg ringte foressten Rikshospitalet nå..snakket med en mindre hyggelig og hjelpsom person - hun mente jeg ikke burde dra til legen for det var ingenting de kunne gjøre alikevel - måtte bare vente og se om det kom mer blod....takk for hjelpen liksom. Akkurat som om jeg ikke er stresset nok fra før.

Skrevet

Jeg har hatt daglige blødninger fra uke 4 og til uke 10 (er uke 12 nå) og tre UL har så langt vist at alt er bra. Noen har bare mer lettblødelig livmorhals enn andre. Krysser fingrene for at alt er bra med deg.

Skrevet

Jeg er i uke 7+2 og har hatt 3 blødninger hittil. Likevel så alt bra ut på UL i går. Så det er absolutt håp. Til nurket- jeg fikk heller ikke UL før uke 7, det skyldes at det er utrolig lite å se før den tid. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hvordan er blødningene dine da? Jeg sitter og gråter her for har akkuarat hatt masse blod på papiret..litt grums og..men har foreløpig ikke vondt - hvor lenge varte dine blødninger da?

Skrevet

Hei nurket-jeg blødde 3 ganger i uke 6-7 og det startet med rødbrun farge, trengte bind de første timene. Etterhvert bare truseinnlegg og mer brun farge. Mensmurring.

Gynekologen sa før hun gjorde UL at hun ikke var spesielt bekymret siden jeg ikke hadde hatt særlig vondt. Høres ut som det er håp for deg-jeg krysser iallfall fingrene

Skrevet

Blødningene varte ca 1 døgn hver gang. Men vet om folk som har blødd kontiuerlig i flere uker og det har gått bra. Man vet jo aldri, men lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...