Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 om barnet deres gikk ned i vekt? Jenta mi er 5mnd å har gått ned, var til lege i går å han brydde seg ikke så mye:( Hun gulper mye og vi har vert å tatt noen prøver, venter på time på sykehuset og skal ta noen flere prøver.. Er det dumt av meg å ringe å høre om det går an å få time i neste uke eller noe? Hun sover MYE og spiser lite:( Er jo noe som ikke stemmer
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Min gikk ned i vekt, og jeg ble bekymra. Fikk en ekstra time til sjekk, og viste seg at alt er bra. Det at hun sover mye hadde bekymret meg, for det kan tyde på at hun ikke får nok næring.Ring og hør, du. Si at hun virker slapp.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Var til lege to ganger forge uke og i går. Men til forskjellige:( Å ho på sykehuset var den eneste som tok det "alvorlig".. Så tror eg tar en tlf til hun ja.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 jeg skjønner veldig godt beskymringen din, for jeg har hatt det samme problemet med min datter. Vi har vært ut og inn hos legen, og til og med vært hos barnelegen 2 ganger. Alltid det samme svaret... så lenge hun utvikler seg normalt, så er det ingen grunn til beskymring. Jeg har hatt perioder hvor min har sittet stille i sofan en hel dag, og selv da gjorde de ingenting. Når barnet ditt er slapp og det ikke sover noe godt, da blir de litt mer beskymret. Du kan jo ringe til barnelegen å si sånn det er, men desverre så går det trått fordet. På det værste spiste min lik null i 4 uker, og gikk ned 500 gram. Min datter er nå snart 2 år, og er full av fart :-) Hun er fryktelig småspist fortsatt, men vi prøver å ikke ha så mye styr rundt det med mat. Det er fryktelig vondt å ha et barn som ikke spiser godt, men man må ofte bare akseptere det... Men godt at du venter på time hos barnelege, så du kan få utelukket eventuelt sykdom. men ofte er det bare matvegring lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Takk for d:) Leger er håpløst.. Ho gulper jo hele tia, har gjort det i snart 5mnd, Men er jo nå ho sover mye og spiser lite, men det skjønte ikke han vi var til i går.. Men men, bedre å snakke med barnelegen på sykehuset. Skal finne frem nr og ringe ganske snart. Snart 5mnd og "bare" 5,5kg, er ikke så mye egentli.. Vet jo at alle er ulike, men kunne godt vert litt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå