Baby 20 mars ♡ Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Neste lørdag skal jeg på fest med jobben. Det blir da først gang jeg er ute å drikker siden jeg ble gravid så jeg regner nok med å ikke drikke så alt for mye;) Lillegutten er bare 8 uker... pappa'n skal være hjemme å gi flaske, men når kan jeg amme igjen,, Skal jeg pumpe meg når jeg kommer hjem fra byen å kaste den melken og så regne med at neste melk blir fin eller kaste den og??
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Se på http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=54 der har du mye god informasjon. Pass dessuten på at barnet tar flaske før du går ut første gangen. Det er ikke alle barn som skjønner sugeteknikket for flaskene på første forsøk, og det er kjedelig å finne det ut etter at du har tatt deg en øl ;-)
Hildeks Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg spurte hs om det samme, er 20 år og skulle ut med venner, da sa hun at eneste grunnen til å pumpe ut melk var for å lindre spreng, og at jeg kunne amme igjen når hun våknet kl 06 ca, da jeg var ute spiste hun kl 03 også, så da fikk hun flaske(jeg var komt hjem) av pappan mens jeg pumpa meg og kasta det, så amma jeg ijgne kl 06, gikk kjempefint, tror det er mange forskjellige meninger om dette.
*1+1=2 små* Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 nei du trenger ikke kaste melka:) Regn med 1 enhet alkohol= 3 timer også ut av kroppen!
Baby 20 mars ♡ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 har såklart prøvd flaske og det gikk helt fint det:) ammer med brystskjold så han vet ikke hva en vanlig pupp er, kun plastikk ... hehe
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Det som pumpes ut for å lindre spreng (før alkoholen er ute av kroppen) må kastes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå