Gå til innhold

Litt deppa idag................................=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så dårlig og holder på å svime av alt som er......

Går til modningsakupunktur :kaldsvetter og blir kvalm, mister nesten bevistheten ....er ikke redd i det hele tatt, det er kroppen som tar fulstendig over.....hun sier noen reagerer sånn og at det ikke er farlig, og anbefaler meg å fortsette.

Har vært til en vanlig underlivsundersøkelse idag hos legen: akkurat det samme skjer, jeg blir så uvel av det...uten at jeg verken føler meg nervøs eller redd..

Er så lei av å ha det sånn, jeg skal føde et barn om 2 uker...hvordan i h...... skal det gå, når jeg holder på å besvime så fort noen puster på meg....

Off....!! Kommer vel til å bli oppfattet som verdens største pyse på sykehuset...=(

Er det noen fler med meg, men som fødselen har gått greit allikevel...

Gruer meg sånn jeg nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..............? det var en stor trøst......!! dritt !!

Skrevet

Ja,d var no dritt.

Skrevet

Jeg er veldig pysete. Holder på å svime av, bare jeg skal ta en blodprøve. Avskyr sykehus. Men selve det å føle smerte, (som man jo i mer eller mindre grad gjør når man føder), går greit. Jeg fikk barn for snart tre år siden, det gikk helt fint. Gruet meg skikkelig på forhånd, jeg følte meg jo superpysete, men det gikk uten problemer!

Skrevet

ja, var litt teit av meg å skrive på den måten....for mener jo ikke at jeg unner noen å ha det sånn....sorry.....

Takk for svar iallefall=)

For er vel det jeg egt. lurer på...

om fødselen går greit, selv om man er så skjør av en eller annene grunn !?

For lurer jo noen ganger på om man kommer til å gå helt i "nekt" og ikke få med seg noe som helst.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...